ShockNight #126
Vi gør opmærksom på, at ShockNews uddeler en Habbo-ting i&nb..
Habbo: 253 online|
ShockNews kan meget snart erfares i et nyt sprog ligefrem .. ShockNews er pt. under konstruktion på vej til en norsk version af sitet - der har tidligere været en debat vedrørende den norske versions eksistens - http://shocknews.dk/forum/714 - med spørgsmålet omkring disse rygter. Det kan nu siges at den norske version er eksisterende på sitet - link - og er som sagt under konstruktion. Da det er et kommende norsk fansite, er der tilmed IKKE nogle danskere ansatte. Den norske version har derfor en leder fra det norske hotel, Zeplen som også findes herpå den danske version, kendt som Zeplen begge steder. I denne debat har i mulighed for at udtrykke jer angående jeres egne meninger omkring denne norske del .. - Hvad synes du om ideen at lave en norsk version? - Hvilke forventninger har du? - Hvad synes du om at sitet bliver ledet af den norske Habbo Hotel-bruger, Zeplen? |
![]() |
| Debatten er oprettet af Smirf - d. 29-08-08 kl. 16:00 | |
|
1) Meget god idé. 2) Jeg har ingen forventninger. 3) Hvis han har den erfaring, som der skal til, synes jeg, at han er den rette person til det. |
![]() |
| Skrevet af migbaby5 - d. 08-02-12 kl. 17:20 | |
|
1) God idé 2) Ikke rigtig nogen, er ret ligeglad. 3) Hvis de kan gøre det godt synes jeg vel det er godt. |
![]() |
| Skrevet af mathiaaas - d. 03-01-12 kl. 09:12 | |
|
Synes det er en god ide, at have flere versioner. Hilsen, Clantaco |
![]() |
| Skrevet af Clantaco - d. 16-10-11 kl. 13:44 | |
|
Det er meget godt at der er flere versioner, tænk hvis man kunne få det i alle lande som brugte Habbo :p |
![]() |
| Skrevet af frede54 - d. 10-08-11 kl. 17:56 | |
|
Jeg synes det er helt fint. Det spreder fansitet ShockNews lidt mere rundt i verden, dog kun i Skandinavien. Jeg har været inde at kigge på det, og jeg synes helt klart det også er godt. Jeg har for det meste kun kigget på deres skiltesektion. Det samme gælder Sveriges ShockNews. Jeg har umiddelbart ikke nogle forventninger, eller kan ikke komme i tanke om nogle lige nu :) Ingen kommentar, bare de gør deres arbejde :) - Simon |
![]() |
| Skrevet af Habbodrengen - [Team-leder - skilt-ansvarlig] - d. 05-05-11 kl. 13:46 | |
|
det er squ da fedt at der både findes shocknews i sverige og norge! - det skal udbredes til hele verden! xD AL |
![]() |
| Skrevet af anders160196 - d. 28-04-11 kl. 23:29 | |
|
christoffe skrev: det er fet men man kan ikke ver vip ves man køber vip på shocknews.dk og ves man køber det på shocknews sår bliver man ikke vip på habbo.dk lol.. du kan aldrig blive vip på habbo, hvis du køber vip på sn. Med venlig hilsen Niklas12 ~ Gallarie-ansvarlig på prøve |
![]() |
| Skrevet af Niklas12 - d. 21-03-11 kl. 19:34 | |
|
Smirf skrev: ShockNews kan meget snart erfares i et nyt sprog ligefrem .. ShockNews er pt. under konstruktion på vej til en norsk version af sitet - der har tidligere været en debat vedrørende den norske versions eksistens - link - med spørgsmålet omkring disse rygter.Det kan nu siges at den norske version er eksisterende på sitet - link - og er som sagt under konstruktion. Da det er et kommende norsk fansite, er der tilmed IKKE nogle danskere ansatte. Den norske version har derfor en leder fra det norske hotel, Zeplen som også findes herpå den danske version, kendt som Zeplen begge steder.I denne debat har i mulighed for at udtrykke jer angående jeres egne meninger omkring denne norske del ..- Hvad synes du om ideen at lave en norsk version?- Hvilke forventninger har du?- Hvad synes du om at sitet bliver ledet af den norske Habbo Hotel-bruger, Zeplen? |
![]() |
| Skrevet af christoffe - d. 01-03-11 kl. 09:34 | |
| det er fet men man kan ikke ver vip ves man køber vip på shocknews.dk og ves man køber det på shocknews sår bliver man ikke vip på habbo.dk lol.. | ![]() |
| Skrevet af christoffe - d. 19-02-11 kl. 15:56 | |
|
Rocso skrev: SuperShake skrev: Hvis Jeg var jer, havde jeg oprettet et subdomæne til de to udlanske ugaver af ShockNews. Det er nemlig ikke særlig fedt, at bruge penge på noget hvor aktiviteten ikke er særlig høj.Der er både en norsk og svensk udgave af ShockNews, men det er bare så ærgerligt, for der er ingen interesse for fansites i de to lande :( Hilsen SuperShake - Ledelse-Chef Helt enig! det skal vi ikke finde os i!D: |
![]() |
| Skrevet af Maltegar - d. 19-02-11 kl. 10:23 | |
Gå til gruppe »