Veksling af møbler til m&osl..
Habbo Exchange har eksisteret på Habbo i lang tid, men her til af..
Habbo: 150 online|
Kunne dette ikke være fedt at have spil på ShockNews? Alså ikke hvor det koster mønter men gratis ^^ Hvor der er Highscore og alt muligt, med turneringere . Det kunne være Mega fedt ! !! Skriv en kommétar ^^ __________________________ Evisu-gangster |
![]() |
| Debatten er oprettet af Evisu-gangster - d. 31-07-08 kl. 19:01 | |
|
Det kunne nok være ret fedt. Kunne bare ikke se hvilke spil. Nu ved jeg ikke helt om du kunne uddybe det? |
![]() |
| Skrevet af vHansi - d. 07-04-13 kl. 22:15 | |
|
det kunnne være så fedt tror jeg for lige nu er der ikke så meget at lave så go ide men man skulle måske også vinde sn mønter vis det skulle blive rigtig fedt. |
![]() |
| Skrevet af smilla03 - d. 06-02-13 kl. 07:52 | |
|
Hvis Shocknews kunne lave et BattleBall og SnowStorm system, tror jeg at mange brugere ville strømme til! Au Revoir Daniel |
![]() |
| Skrevet af Aluna - d. 09-08-12 kl. 20:29 | |
| migbaby5, selvom vi ikke har spil er vi stadig det fansite med flest online brugere dagligt. :) | ![]() |
| Skrevet af FruitMan - [Reklamør - på prøve] - d. 28-07-12 kl. 09:02 | |
|
Ja det har du ret i det kunne være skide fedt at kunne spille her inde Bírk łāūrïtzëñ |
![]() |
| Skrevet af james-2009 - d. 08-01-12 kl. 21:46 | |
| Jov det ville være rigtig sjovt. Sådan noget Danse Konkurrence og Make-up >.< | ![]() |
| Skrevet af Carolinez - d. 05-01-12 kl. 22:37 | |
| Geekabit hade jo også kryds og bolle hvor man kunne satse mønter og vinde flere. | ![]() |
| Skrevet af chestersee - d. 24-11-11 kl. 13:14 | |
| Det er jeg hellere ikke, Toni, men det kunne bidrage med, at SN vil få flere aktive brugere. | ![]() |
| Skrevet af migbaby5 - d. 21-11-11 kl. 14:08 | |
| Hmm, er ikke så aktiv på ShockNews men tror det kunne være sjovt nok :) | ![]() |
| Skrevet af Toni.Stark - d. 13-11-11 kl. 00:10 | |
| Jeg er enig med theisen135 Det var meget sjovt den gang battle ball og snow storm var der Jeg syntes også at man skulle få skilte i de 2 lege ligesom sidst.... PS jeg er ny her på shocknews så vil i hjælpe mig lidt på vej tak ;D | ![]() |
| Skrevet af sorensen - d. 21-10-11 kl. 11:26 | |
Gå til gruppen »