Så er der dømt sommerk..
På Habbos forside, og deres Facebookside, kan man se, at en ny so..
Habbo: 0 online|
Hvad syntes du om den måde Habbo udgive sine nyheder på? For godt en månede siden stoppede Habbo staff fuldstændig med at skrive nyheder, grunden til dette er at en stor mængde af Habbos staff på de forskellige hoteller blev fyret. Her for et par dage siden kom så den nye forside hvor i der ikke længere er nyheder, men en boks som viser kort og kontant hvad der sker på Habbo. Udover det så vælger Habbo at sige hvad der sker i fremtiden, ved hjælp af hjemmesider såsom Facebook, Twitter, og Youtube. Under Habbos Community er der også en kategori som hedder "Social Media" Hvor der står hvilke steder Habbo ville sige hvad der sker, og hvor de ville fortælle Habboerne diverse ting. Som en helt tredje ting vælger Sulakes ansatte som står for fansitesne Fansite_Jason eller Grecian9 på Habbo at sende en mail til alle de fansites som opfylder kravende om hvad der sker på Habbo så de kan skrive en artikel om det. • Hvad syntes du om den måde Habbo udgiver deres "Nyheder" ud på nu? • Følger du med på Facebook, Twitter, og Youtube mm.? • Hvilken måde foretrækker du Habbo sender nyheder ud på, den der er nu eller den gamle måde med nyheder på Habbo. |
![]() |
| Debatten er oprettet af Toni.Stark - d. 31-03-12 kl. 17:18 | |
|
Artikler er kommet tilbage på Habbo.com, så nægter at tro, at det ikke også kommer til Habbo.dk igen |
![]() |
| Skrevet af FruitMan - [Reklamør - på prøve] - d. 11-06-13 kl. 07:38 | |
|
Jeg er enig om at habbo hotel burde ikke bruge twitter og facebook så meget for at skrive nyheder om hvad som ske på hotellet. Den gamle måde er så meget bedre som nyhet, for det er easy to find og indeholder mere information som til eksempel spil regler om hvordan spillet går til. For det er ikke alle som forstår direkte hvad man skal gøre på spillet :P Men jeg har læst at den gamle måde om nyheder er tilbage, fordi det er det på amerikansk habbo hotel. Håber den gamle nyhedsmåde kommer tilbage til alle habbo hotel :) __________________________________________________ *flyver på min drage* Jóhanna G. Jónsdóttir, Iceland - "Is it true", "Walking on water", "River is dry", Carola, Sweden - "Invincible", "Away on a manger", "Fångad af en stormvind". Always will be one of your fans ♥ |
![]() |
| Skrevet af -Star-Girl- - d. 09-06-13 kl. 20:45 | |
|
Er enig med nesquick. Jeg kan ikke lide den måde de udgiver nyheder på. De normale nyheder før var meget mere overskuelige, og lette at finde rundt i, i stedet for man skal til at logge på facebook, twitter osv.. Jeg følger ikke med på facebook eller twitter, da jeg længe er stoppet på Habbo. Det spilder min tid, hvis jeg hele tiden skal logge ind og se nyhederne derfra. Den gamle måde var helt klart bedst! Jeg synes også det fungerede fint, selvom alle de fansites skulle skrive efter Habbo havde udgivet nyheden. |
![]() |
| Skrevet af Bunchie - d. 24-04-12 kl. 07:21 | |
| Jeg synes, at det er okay, fordi at man kan se det, som de skriver nede i et lille hjørne på Habbo. :) | ![]() |
| Skrevet af migbaby5 - d. 31-03-12 kl. 18:14 | |
|
1) Kan godt lide det med at fansiderne får det at vide først, men jeg gider seriøst ikke spilde min tid på at tjekke Facebook for noget [BIIIP] som Habbo. Det er mit liv for kort til! 2) Som sagt ovenover, nej. 3) Kunne godt lide de gamle nyheder, selvom de nogengange var lidt for lange, og sproget nogengange var helt forkert. //Nes - Konkurrence-Ansvarlig// |
![]() |
| Skrevet af nesquick980 - d. 31-03-12 kl. 17:50 | |
Gå til gruppen »