ShockNight #126
Vi gør opmærksom på, at ShockNews uddeler en Habbo-ting i&nb..
Habbo: 253 online|
Hey ShockNews brugere! Jeg kiggede lige rundt på ShockNews, da jeg pludselig går inde under: "Auktion," hvor jeg ser, at der ikke engang er så mange auktioner lige pt. Lige pt er der kun 2 auktioner, hvilket er lidt spild af en side, når folk alligevel ikke engang tjekker den eller i så fald bruger den til auktioner af deres ting. Jeg mener nok, at engang der var der mange, som brugte "Auktion"-siden, men det er vidst faldet, - ligesom Habbos onlinetal. - Mener du, at det er spild af en side af ShockNews? - Har du været en af de brugere, som før i tiden brugte siden? - Har du også bemærket forskellen? |
![]() |
| Debatten er oprettet af migbaby5 - d. 09-02-12 kl. 15:01 | |
| er egentlig ret ligeglad for bruger den ikke og det må de jo selv bestemme | ![]() |
| Skrevet af wolf2605 - d. 19-02-12 kl. 02:33 | |
| Bedre branding og interface optimering af siden skal nok skaffe aktivitet på den side igen. For jeg mener heller ikke det er en spildt side! | ![]() |
| Skrevet af frederik3mio - d. 19-02-12 kl. 01:51 | |
|
SodaKiss skrev: - Synes ikke at det er en spildt side af Shocknews, fordi hvis folk bare bruger den, eller der i det hele taget er nogle der bruger den, så kan jeg ikke se problemet i hvorfor den ikke skulle være der .. Så derfor synes jeg at det er helt i orden at den er her (-: - Jeg har aldrig sådan rigtigt brugt den. Har altid været dårlig til det med møbelpriser, og plejer normalt bare at gå i bytterum på Habbo. - Forskellen. Det har jeg da, men det var også et år siden jeg sidst var inde og se på det, og der var flere der brugte det dengang. Måske kommer det op igen, ellers har folk bare ikke brug for den. Maybe ? Jeg vil faktisk også give dig lidt ret i, at nu når der er nogle, som bruger den, skal den da forblive på ShockNews, men når kun 2 bruger den, skal man ind og se på, hvor mange, som evt. tjekker auktionerne. Det kan sagtens komme op og stå i igen og blive en succes, men lige nu, som jeg ser det, tror jeg ikke rigtig på det. |
![]() |
| Skrevet af migbaby5 - d. 09-02-12 kl. 15:06 | |
|
- Synes ikke at det er en spildt side af Shocknews, fordi hvis folk bare bruger den, eller der i det hele taget er nogle der bruger den, så kan jeg ikke se problemet i hvorfor den ikke skulle være der .. Så derfor synes jeg at det er helt i orden at den er her (-: - Jeg har aldrig sådan rigtigt brugt den. Har altid været dårlig til det med møbelpriser, og plejer normalt bare at gå i bytterum på Habbo. - Forskellen. Det har jeg da, men det var også et år siden jeg sidst var inde og se på det, og der var flere der brugte det dengang. Måske kommer det op igen, ellers har folk bare ikke brug for den. Maybe ? |
![]() |
| Skrevet af SodaKiss - [Konkurrence-skribent] - d. 09-02-12 kl. 15:03 | |
Gå til gruppe »