3 møbler uploadet på H..
Her til aften blev der uploadet 3 nye møbler til Habbo Hotel. Det..
Habbo: 201 online|
Synes du også af ShockNews, bliver kedeligt?
Jeg syntes godt af v14 kunne komme snart.. Men den kommer nok ikke før den nye ejer kommer... synes du også ShockNews bliver kedeligt? Skriv det neden for.. ShockNews meget kedeligt? -Guide123456! |
![]() |
| Debatten er oprettet af Lasse-AaB- - d. 01-04-11 kl. 15:43 | |
| Syntes bestemt ikke ShockNews er kedeligt. Men mine venner er ikke på ShockNews så skal også nogle gange på Habbo :) | ![]() |
| Skrevet af Mort555d - d. 28-07-12 kl. 14:57 | |
| Syntes ikke shocknews er kedeligt men nogle opdateringer jo lad der komme en masse af dem | ![]() |
| Skrevet af Erobrin - d. 12-05-12 kl. 08:38 | |
|
Jeg synes ikke ShockNews er kedeligt. Men som mange andre, kunne det godt få lidt nye ting. Selve sitet er sjovt nok, men ja, det trænger lige til nye ting Mv. Mbcb123 - Skilt-ansvarlig |
![]() |
| Skrevet af mbcb123 - d. 13-04-11 kl. 19:43 | |
|
Syntes her er meget hyggeligt. Men det ville være sejt nok, hvis man kunne "Synes godt om" et tag. Måske med sådan en knap, som ville blive vist i ens profil, så man måske kan få et grin over nogle sjove tags. - Hilsen Zeefanox. |
![]() |
| Skrevet af Zeefanox - d. 13-04-11 kl. 17:22 | |
| jeg synes det er hyggeligt, og sjovt. men jeg er jo også lige startet, så vi må se om jeg skifter mening hen af vejen c: | ![]() |
| Skrevet af nhinhi - d. 13-04-11 kl. 17:09 | |
|
Jeg syntes ikke Shocknews er kedelig, men kan sagtens følge tanken. Vi ved dog også at Cronick ikke er aktiv det første stykke tid, men vi kunne jo faktisk selv lave tingene lidt sjovere. Det er ikke ting af betydning men for sjov. F.eks kunne vi give nye titler. Reklamør kunne blive til Spammer. Moderator til KickOff o.s.v Det ville give et lidt andet og sjovere syn i tagwallen, men også virke en smule useriøs. Måske vi skulle udlove en fed præmie til den som kom med det bedste forslag til en event vi kunne holde i Shocknews tegn. F.eks har jeg selv afholdt Triatlon i 2 omgange. Første gang med skilt, og anden gang med 1 måneds vip. Søndag holder jeg puzzle konkurrence om 1 måneds vip, så et GODT gennemtænkt og måske afprøvet event i stor stil, kunne gøre Shocknews lidt anderledes, men også give os lidt reklame. Jeg vil da gerne personligt stå for at vinderen i et eventuelt nyt event, fik 1 måneds vip medlemskab på Habbo Det er kun os selv der sætter begrænsningerne |
![]() |
| Skrevet af Skole-pedellen - d. 01-04-11 kl. 17:51 | |
|
jeg synes IKKE! shocknews er "kedeligt" men vi trænger til en"opdate" ------------------------------------- hilsen Buller reklamør (på prøve) |
![]() |
| Skrevet af megabuller - d. 01-04-11 kl. 17:22 | |
|
Lidt det samme som Emilia Hilsen Princess Melanie |
![]() |
| Skrevet af Princess Melanie - d. 01-04-11 kl. 15:48 | |
| synes overhovedet ikke det er kedeligt.. selvfølgelig ville det være meget bedre hvis der blev lavet noget mere på siden og cronick blev mere aktiv og var åben for alle gode idéer... øvbøv, håbede der kom en ny aktiv ejer, men nej ;o | ![]() |
| Skrevet af Milla - [Konkurrence-skribent] - d. 01-04-11 kl. 15:46 | |
|
Det er jo ikke kun udviklingen af ShockNews, der vil gøre det spændende. Det er mindst hvordan der er i communityet osv. - men det kommer vel en dag. Det er bare et spørgsmål om tid. Hilsen SuperShake - Ledelse-Chef |
![]() |
| Skrevet af SuperShake - [Ledelse-chef] - d. 01-04-11 kl. 15:46 | |
Gå til gruppen »