Habbo: 201 online
ShockNews: 29 online
3 møbler er i dag klokken 19:43 blevet uploadet på Habbo Hotel. Læs mere om dette i denne artikel.   •   Det blev i dag offentliggjort, at Habbo Club medlemmerne kan bruge fire nye rumtyper, når de skal bygge rum.   •   5 møbler er i dag klokken 12:33 blevet uploadet på Habbo Hotel. Læs mere om dette i denne artikel.   •   For ikke længe siden modtog flere af Habbos danske brugere en foruroligende mail fra firmaet bag Habbo hotel. Læs mere om dette i denne artikel.   •   24 møbler er i dag klokken 14:16 blevet uploadet på Habbo Hotel. Læs mere om det i denne artikel.   •   Her til formiddag er der blevet uploadet to nye effekter, som skal bruges til den kommende kampagne på Habbo. Læs artiklen for mere information.   •   En ny kampagne vil inden længe se dagens lys på Habbo Hotel. Nogle nye koder og billeder afslører dette. Læs mere i denne artikel.   •   Endnu et spil vil snart se dagens lys på Habbo Hotel. Du kan læse mere om, hvad det er for et spil, og hvad det går ud på, i denne artikel.   •   I denne artikel vil du kunne læse om hvad for en slags belønning det er, når man køber Habbo-mønter.   •   Et enkelt møbel er i dag klokken 13:43 blevet uploadet på Habbo Hotel. Læs mere om dette i denne artikel.   •   Fire møbler er i dag klokken 15:52 blevet uploadet på Habbo Hotel. Læs mere om det i denne artikel.   •   Snart vil et nyt spil kaldet "World of Zombies" se dagens lys på Habbo. Du kan læse mere om det i denne artikel!   •   Her i de sidste par uger har der været nogle forskellige opdateringer, som du kan læse om i denne artikel.   •   47 møbler er i dag klokken 12:03 blevet uploadet på Habbo Hotel. Læs mere om det i denne artikel.   •   Et møbel er i dag klokken 15:49 blevet uploadet på Habbo Hotel. Læs mere om det i denne artikel.   •   I dag er der blevet offentliggjort en helt ny Habbo-staff på Habbo.dk. Læs mere om det i denne artikel.   •   Her til aften er der blevet uploadet to nye møbler, som har en helt speciel funktion. Læs mere om møblerne i denne artikel.   •   I det seneste stykke tid har der været lidt stille omkring Sulake, men de har nu afsløret, hvad de går og laver. Du kan læse mere om dette i denne artikel.   •   24 møbler er for nyligt blevet uploadet på Habbo Hotel. Læs mere om det i denne artikel.   •   Fire møbler er i dag klokken 13:22 blevet uploadet på Habbo Hotel. Læs mere om det i denne artikel.
Community » Tjek ind Community » Tjek ind

Artikler på ShockNews Artikler på ShockNews
Konkurrencer » Nyeste Konkurrencer » Nyeste
Annonce Annonce
Afstemninger » Nyeste Afstemninger » Nyeste
Hvad synes du om den nye staff VidaZor?
188 stemmer

Stem
Forum » ShockNews » Kedeligt!
Forum » ShockNews » Kedeligt!
  Synes du også af ShockNews, bliver kedeligt?

Jeg syntes godt af v14 kunne komme snart..

Men den kommer nok ikke før den nye ejer kommer...

synes du også ShockNews bliver kedeligt? Skriv det neden for..  

ShockNews meget kedeligt? 

-Guide123456!
Debatten er oprettet af Lasse-AaB- - d. 01-04-11 kl. 15:43

Der er i alt 12 forskellige brugere, som debatterer i denne debat.

Log ind for at give din mening til kende.

Syntes bestemt ikke ShockNews er kedeligt. Men mine venner er ikke på ShockNews så skal også nogle gange på Habbo :)
Skrevet af Mort555d - d. 28-07-12 kl. 14:57

Syntes ikke shocknews er kedeligt men nogle opdateringer jo lad der komme en masse af dem
Skrevet af Erobrin - d. 12-05-12 kl. 08:38

Jeg synes ikke ShockNews er kedeligt. Men som mange andre, kunne det godt få lidt nye ting. Selve sitet er sjovt nok, men ja, det trænger lige til nye ting

Mv. Mbcb123 - Skilt-ansvarlig
Skrevet af mbcb123 - d. 13-04-11 kl. 19:43

Syntes her er meget hyggeligt. Men det ville være sejt nok, hvis man kunne "Synes godt om" et tag. Måske med sådan en knap, som ville blive vist i ens profil, så man måske kan få et grin over nogle sjove tags.

- Hilsen Zeefanox.
Skrevet af Zeefanox - d. 13-04-11 kl. 17:22

jeg synes det er hyggeligt, og sjovt. men jeg er jo også lige startet, så vi må se om jeg skifter mening hen af vejen c:
Skrevet af nhinhi - d. 13-04-11 kl. 17:09

Jeg syntes ikke Shocknews er kedelig, men kan sagtens følge tanken.
Vi ved dog også at Cronick ikke er aktiv det første stykke tid, men vi kunne jo faktisk selv lave tingene lidt sjovere.
Det er ikke ting af betydning men for sjov. F.eks kunne vi give nye titler. Reklamør kunne blive til Spammer. Moderator til KickOff o.s.v
Det ville give et lidt andet og sjovere syn i tagwallen, men også virke en smule useriøs.

Måske vi skulle udlove en fed præmie til den som kom med det bedste forslag til en event vi kunne holde i Shocknews tegn.
F.eks har jeg selv afholdt Triatlon i 2 omgange. Første gang med skilt, og anden gang med 1 måneds vip.
Søndag holder jeg puzzle konkurrence om 1 måneds vip, så et GODT gennemtænkt og måske afprøvet event i stor stil, kunne gøre Shocknews lidt anderledes, men også give os lidt reklame.

Jeg vil da gerne personligt stå for at vinderen i et eventuelt nyt event, fik 1 måneds vip medlemskab på Habbo

Det er kun os selv der sætter begrænsningerne
Skrevet af Skole-pedellen - d. 01-04-11 kl. 17:51

jeg synes IKKE! shocknews er "kedeligt" men vi trænger til en"opdate"
-------------------------------------
hilsen Buller
reklamør
(på prøve)
Skrevet af megabuller - d. 01-04-11 kl. 17:22

Hilsen Princess Melanie
Skrevet af Princess Melanie - d. 01-04-11 kl. 15:48

synes overhovedet ikke det er kedeligt.. selvfølgelig ville det være meget bedre hvis der blev lavet noget mere på siden og cronick blev mere aktiv og var åben for alle gode idéer... øvbøv, håbede der kom en ny aktiv ejer, men nej ;o
Skrevet af Milla - [Konkurrence-skribent] - d. 01-04-11 kl. 15:46

Det er jo ikke kun udviklingen af ShockNews, der vil gøre det spændende. Det er mindst hvordan der er i communityet osv. - men det kommer vel en dag. Det er bare et spørgsmål om tid.

Hilsen SuperShake - Ledelse-Chef
Skrevet af SuperShake - [Ledelse-chef] - d. 01-04-11 kl. 15:46

« Forrige
Næste »
1  2
Officielt Habbo-fansite!
ShockNews har siden den 10. marts 2008 været officielt fansite for det danske Habbo Hotel. Anderkendelsen betyder overordnet, at vi giver en seriøs dækning af aktiviteterne på Habbo samt, at vi er opdaterende.
ShockNews-gruppe
For alle vores besøgende, fans og ansatte har vi selvfølgelig en officiel gruppe på Habbo. Alle er velkomne!

Gå til gruppen »
© 2004-2013' - Version 13.4 - Alle rettigheder forbeholdes