Gæt en bog! - Vinderne
Nu er konkurrencen Gæt en bog slut. Du kan se vinderne i denne ny..
Habbo: 0 online|
Hej Shockere :)! Her i den sidste maaned, har jeg vaeret uvenner med min bedste'veninde.. Hun sagde ting til mig som var løgn og det har hun gjort flere gange.. Jeg havde føelser for hende, saa jeg tilgav hende igen, igen og igen.. Men denne gang sagde jeg stop.. Og vi blev rigtige uvenner, og der skete flere ting.. Mig og hende havde noget stort.. Men det blev ødelagt.. Men nu kommer det vi kan debattere lidt om.. __________________________________________________________________________ Ville i have sagt fra med det samme, selv om i var foelsket? Har i selv prøvet det? Og saa lige det sidste.. Synes i jeg skal prøve at blive venner med hende igen, eller er hun ikke det værd? Kimhippi Feel Good Inc.. |
![]() |
| Debatten er oprettet af kim.hippi - d. 05-09-10 kl. 12:31 | |
|
Hej mate. Hvis du er forelsket i din bedsteveninde - burde du overveje, og få dine følser væk for hende. Det er aldrig klogt, og forelske sig i en ven, man har meget nær. Jeg har selv prøvet det - og vi blev så kærester, og efter nogen tid, slog vi op - og vi mistede vores venskab. Dvs 5 år som bedstevenner, 4 måneder som kærester, også er det hele væk. Så, det er dumt og forelske sig i sin bedsteveninde, virkelig.. Men om du skal tilgive hende eller ej - det ved jeg sku ikke. - N1CHL4S. |
![]() |
| Skrevet af tubbetand - d. 07-09-10 kl. 04:29 | |
| ved* | ![]() |
| Skrevet af kim.hippi - d. 05-09-10 kl. 12:42 | |
| Jeg har ikke snakket med hende i en maaned.. Tror i hun vil tilgive mig :/.. Jeg vaertigfald at i starten der var hun knust over det der var sket imellen os :/.. | ![]() |
| Skrevet af kim.hippi - d. 05-09-10 kl. 12:41 | |
| Ved sku ikke Kim, men hvis hun altid lyver og er dum, så er det sku nok bedre og finde en der er bedre. Men hvis du tror hun ændre sig, så kan du jo altid prøve at blive venner med hende. | ![]() |
| Skrevet af Origif - [Ledelse-chef] - d. 05-09-10 kl. 12:39 | |
|
Jeg syntes du skal prøve at blive venner med hende igen. |
![]() |
| Skrevet af simo900 - d. 05-09-10 kl. 12:33 | |
|
Nej.. En fra min skole :/ |
![]() |
| Skrevet af kim.hippi - d. 05-09-10 kl. 12:32 | |
|
Var det din bolle veninde/gode veninde? |
![]() |