Gæt en bog! - Vinderne
Nu er konkurrencen Gæt en bog slut. Du kan se vinderne i denne ny..
Habbo: 0 online|
alså jeg har m1 som er meget billigt at være hos jeg betaler 69 kr får fra sms og mms og 1 GB data + deres gratis 50 alså 50 min. og 50 gratis smser. når jeg går ind på telia flex vis jeg tager mit ejet abonnement som bare minder lidt om det jeg har hos m1 men hos dem lyder det på 259 som er mange penge. -hvilket selvskab har du ? - hvilket er billigst - hvilket er best - og hvad du har. |
![]() |
| Debatten er oprettet af DanseHulk - d. 05-09-10 kl. 10:29 | |
|
MikkelAGF skrev: Jeg har Telmore og det er det bedste for mig. Og vist også et af de billigere selskaber - Vind-Konkurrencer.dk Deltag i en masse konkurrencer! Og vind gode præmier! At de er billige har jeg nu ikke hørt.. //Amir |
![]() |
| Skrevet af Amir - d. 05-09-10 kl. 21:45 | |
|
Jeg har Telmore og det er det bedste for mig. Og vist også et af de billigere selskaber - Vind-Konkurrencer.dk Deltag i en masse konkurrencer! Og vind gode præmier! |
![]() |
| Skrevet af MikkelAGF - d. 05-09-10 kl. 12:00 | |
|
Amir skrev: Rigtigt fin debat! Jeg bruger selv CBB, uden nogle abonnementer. Jeg skriver eller ringer heller ikke så meget fra mobilen, så det betaler sig bedst for mig. ;) //Amir altså hos m1 har det 50 gratis og ja det er gratis :P som sagt er der 50 min og 50 smser det vil sige vis du over går det koster en sms 18 øre og 50 øre i min som er billigt og vis du ik kommer over 50 kr om månedden sender de ik en regning men bliver flyttet til næste måned. tror nok oprettelsen er 50 kr. de dækker sådan set ret godt her ude på landet. http://m1.dk/Produkter/#t:mobil,abonnement til ders hjemmeside Med Venlig Hilsen: DanseHulk |
![]() |
| Skrevet af DanseHulk - d. 05-09-10 kl. 12:00 | |
|
Elmedin72 skrev: Jeg har CBB MOBIL - Jeg ved ikke helt hvad der er billigst, af alle selvskaber. Ved ikke hvilket der er bedst, men alle siger jo deres eget er bedst. Mvh. Elmedin72 - Almindelig Bruger. Man har jo nok valgt det selskab man har, fordi det passer en bedst, ikke? Og derfor mener man at sit "eget" selskab er bedst, hvis du forstår.. :) //Amir |
![]() |
| Skrevet af Amir - d. 05-09-10 kl. 11:27 | |
|
Jeg har CBB MOBIL - Jeg ved ikke helt hvad der er billigst, af alle selvskaber. Ved ikke hvilket der er bedst, men alle siger jo deres eget er bedst. Mvh. Elmedin72 - Almindelig Bruger. |
![]() |
| Skrevet af RangerBizz - d. 05-09-10 kl. 11:23 | |
|
Rigtigt fin debat! Jeg bruger selv CBB, uden nogle abonnementer. Jeg skriver eller ringer heller ikke så meget fra mobilen, så det betaler sig bedst for mig. ;) //Amir |
![]() |
| Skrevet af Amir - d. 05-09-10 kl. 11:02 | |
|
Jeg har Telia Express Jeg ved det faktisk ikke. Har hørt meget godt om Telmore, hvor man selv bestemmer prisen pr. måned og alt er MEGET billigt. Når mit Telia-abonnement udløber om 3 måneder cirka, så skifter jeg til Telmore. Hvilket der er bedst? Hm, det er vel bare det abonnement, som opfylder ens behov, så det er jo meget forskelligt. Det svarede jeg så på opover, men har Telia Express, som jeg har haft i over 5 år. Har bare skiftet nummer og mobil tre gange med det, og det har jeg senest gjort for 3 måneder siden. Hilsen SuperShake - Ledelse-Chef |
![]() |
| Skrevet af SuperShake - [Ledelse-chef] - d. 05-09-10 kl. 10:33 | |
|
jeg har telenor ved ikke hvilket der er billigst synes ikke telenors signal er særlig godt... det er PISSE dårligt -.- hader det oki og ved telenor har jeg "Tale, surf & fri sms - XL" 499 kr om måneden... 60 timers gratis tale om måneden, fri surf på nettet, fri sms og fri mms.. |
![]() |
| Skrevet af Milla - [Konkurrence-skribent] - d. 05-09-10 kl. 10:33 | |
Officielt Habbo fansite!
Gå til gruppe »