Forum » Kategorier
Forum » Kategorier
Forum » Nye debatter
Forum » Nye debatter
Forum » Aktive debatter
Forum » Aktive debatter
Forum » Inaktive debatter
Forum » Inaktive debatter
Forum » Låste debatter
Forum » Låste debatter
Forum « Andet « World of Warcraft
Forum «
Andet « World of Warcraft
Det kendte spil World of Warcraft er der over 11 millioner der spiller! Er du én af dem så skriv det her! Ja, jeg spiller det også ^^ Hvis du ikke ved hvad World of Warcraft er så siger jeg det nu. World of Warcraft er et MMORPG (Massive Multiplayer Online Roleplaying Game) som gælder om at have det sjovt, raide, komme i level, og meget andet. Spillet koster dog 100kr om måneden at spille, men hvis du kunne tænke dig at prøve det så kan du prøve det i 10 dage GRATIS ved at trykke på dette link https://eu.battle.net/account/creation/wow/signup/ HELD OG LYKKE! :)
Det kendte spil World of Warcraft er der over 11 millioner der spiller! Er du én af dem så skriv det her! Ja, jeg spiller det også ^^ Hvis du ikke ved hvad World of Warcraft er så siger jeg det nu.World of Warcraft er et MMORPG (Massive Multiplayer Online Roleplaying Game) som gælder om at have det sjovt, raide, komme i level, og meget andet. Spillet koster dog 100kr om måneden at spille, men hvis du kunne tænke dig at prøve det så kan du prøve det i 10 dage GRATIS ved at trykke på dette link https://eu.battle.net/account/creation/wow/signup/ HELD OG LYKKE! :)
|
 |
|
| Debatten er oprettet af JannickG - d. 03-09-10 kl. 19:44 |
Der er i alt 8 forskellige brugere, som debatterer i denne debat.
Log ind og giv din mening til kende.
Alle mine fætre spiller det og efter jeg har set hvor afhængig man bliver af det, har jeg ikke engang lyst til at prøve det.
- Vind-Konkurrencer.dk
Deltag i en masse konkurrencer!
Og vind gode præmier!
Alle mine fætre spiller det og efter jeg har set hvor afhængig man bliver af det, har jeg ikke engang lyst til at prøve det.
- Vind-Konkurrencer.dk
Deltag i en masse konkurrencer!
Og vind gode præmier!
|
 |
|
| Skrevet af MikkelAGF - d. 05-09-10 kl. 21:32 |
|
|
Mvh. Elmedin72 - Almindelig Bruger.
Jeg spiller ikke World of Warcraft :-)
Mvh. Elmedin72 - Almindelig Bruger.
|
 |
|
| Skrevet af RangerBizz - d. 04-09-10 kl. 18:07 |
|
|
Det er ikke lige mig - så spiller det ikke. :-)
- Philip.972 - Reporter - på prøve
Det er ikke lige mig - så spiller det ikke. :-)
- Philip.972 - Reporter - på prøve
|
 |
|
| Skrevet af Philip.972 - d. 04-09-10 kl. 14:11 |
|
|
//Amir
Nej, spiller det ikke.
//Amir
|
 |
|
| Skrevet af Amir - d. 04-09-10 kl. 12:32 |
|
|
Har prøvet at spille det der wow, da jeg var over hos en ven. Men synes ikke ligefrem det var så sjovt. Det er lidt for indvikled for mig xD
Hilsen Manus1515
Har prøvet at spille det der wow, da jeg var over hos en ven. Men synes ikke ligefrem det var så sjovt. Det er lidt for indvikled for mig xD
Hilsen Manus1515
|
 |
|
| Skrevet af Manus1515 - d. 03-09-10 kl. 21:55 |
|
|
Starcraft*
|
 |
|
| Skrevet af Thomsene - d. 03-09-10 kl. 21:27 |
|
|
Jeg spillet Starcraft, lavet af samme firma som wow, men...Starcraft er fedest.....jeg spiller også over battle.net når jeg spiller Starvraft! ;)
Jeg spillet Starcraft, lavet af samme firma som wow, men...Starcraft er fedest.....jeg spiller også over battle.net når jeg spiller Starvraft! ;)
|
 |
|
| Skrevet af Thomsene - d. 03-09-10 kl. 21:26 |
|
|
Det lyder rigtig godt men nej tak ikke lige min smag ;)
Det lyder rigtig godt men nej tak ikke lige min smag ;)
|
 |
|
| Skrevet af shock-steffen - d. 03-09-10 kl. 21:07 |
|
|
Det er jeg, som du jo nok allerede ved *G*
Det er jeg, som du jo nok allerede ved *G*
|
 |
|
| Skrevet af Provocative - d. 03-09-10 kl. 19:45 |