Gæt en bog! - Vinderne
Nu er konkurrencen Gæt en bog slut. Du kan se vinderne i denne ny..
Habbo: 0 online|
Dav. Jeg har et spørgsmål? Er du til Drenge, eller piger? Altså homoseksuel, biseksuel osv.? Jeg er selv til Drenge, men kunne godt tænke mig at vide hvorfor i netop er til det køn i er? Jeg er til drenge, da jeg aldrig har prøvet piger, jeg tænder ikke rigtig på piger. dx. |
![]() |
| Debatten er oprettet af Inga-Brellsaw - d. 02-09-10 kl. 19:22 | |
| Jeg er ikke sikker. Spørg mig igen om et par år. ^^ | ![]() |
| Skrevet af Patrack - d. 02-05-11 kl. 22:34 | |
| Helt ærligt ved jeg ikke hvad jeg er til, ingenting vil jeg tro?:D | ![]() |
| Skrevet af Knas - d. 02-05-11 kl. 21:20 | |
| Jeg er homoseksuel. | ![]() |
| Skrevet af T-BoneZ - d. 02-05-11 kl. 17:44 | |
| Tøver ikke når jeg siger piger, helst blondiner, så ved jeg at jeg faktisk er klogere end nogen når jeg er sammen med dem ^^. | ![]() |
| Skrevet af mec9 - d. 23-02-11 kl. 10:00 | |
|
my feelings belong to girls only <3 ;) -------------------------------------------- jeg er varm indeni som en radiator |
![]() |
| Skrevet af radiatoren - d. 22-02-11 kl. 13:13 | |
| Jeg er selvfølgelig til dyr. ^^' | ![]() |
| Skrevet af Niiight - d. 22-02-11 kl. 11:41 | |
|
Jeg finder det ret sjovt, at halvdelen af kommentarene i denne debat lyder "Jeg er da selvfølgelig til piger". Hvorfor er det en selvfølge? Det lyder for mig som om, at I finder snak om homoseksualitet et tabu, hvilket i sig selv er ret fornærmende over for eventuelle homoseksuelle. Første gang jeg hørte om homoseksualitet var da min mor fortalte mig, at min fætter havde fundet en kæreste som hed Martin. Jeg har aldrig været fordomsfuld angående seksualitet, men jeg kunne ikke forstå min fætter i starten, fordi jeg var ret lille og ikke havde hørt om homoseksualitet før. For mig var det en selvfølge at mand og kvinde fandt sammen. Nu her, mange år efter, finder jeg homoseksualitet helt normalt. Alle de homoseksuelle jeg kender er helt normale, og man kan på ingen måde fornemme at de er til folk af deres eget køn. Personligt er jeg selv til piger, men hvis jeg var til drenge ville det ikke være et problem for mig. =) M.v.h Jeppe ________________________________________________ I'm not gonna spend my life being a color |
![]() |
| Skrevet af JelleX900 - d. 22-02-11 kl. 10:14 | |
|
Er til piger =D Piger der djlige :I Men har ikke noget mod homo og biseksuele, da jeg selv kender nogle der er. |
![]() |
| Skrevet af and:D - d. 14-09-10 kl. 20:20 | |
|
Er rigtig glad for at i gider at besvare den her debat - Ja, nogen synes den er latterlig, men ja, det er jo et simpelt spørgsmål. Hvis i ikke gider svare eller synes den her debat er fuldstændig latterlig, så lad være med at skrive her inde. 8D Mvh. Inga-Brellsaw ( Normal Shocker ) |
![]() |
| Skrevet af Inga-Brellsaw - d. 05-09-10 kl. 20:09 | |
|
Jeg er til piger... Jeg kender en der lesbisk.. Og hun er som os andre.. Man kan slet ikke se det paa hende, lige ud over at hun godt nogen gange kan *vaere en af drengene* hvis i forstaar.. Jeg har intet imod piger der er til piger.. Ps. Min veninde er kun 14.. Jeg kender hende ikke saa godt men har kun hort om hende :).. Kimhippi Feel Good Inc |
![]() |
| Skrevet af kim.hippi - d. 05-09-10 kl. 12:10 | |
Officielt Habbo fansite!
Gå til gruppe »