Gæt en bog! - Vinderne
Nu er konkurrencen Gæt en bog slut. Du kan se vinderne i denne ny..
Habbo: 0 online|
Hvad bruger du allermest tid på. Af dette to ting habbo eller shocknews. Eller om det er andet på computeren du bruger mere tid på. Så må du meget gerne skrive det lige her. Jeg bruger fx halvdelen af min dag på shocknews og habbo. Og går self. stadig til sport. jeg håber du vil skrive hvad du bruger mest tid på. Hej igen vi ses nok i tagwallen Lucas Møbel Ekspert |
![]() |
| Debatten er oprettet af xLzD - d. 27-08-10 kl. 20:04 | |
|
Bruger mest tid på Shocknews. Plejer kun lige at tjekke ind på habbo for at tjekke om der er sket noget nyt (hvilket forresten er lang tid siden jeg har tjekket) ellers bruger jeg mere tid på mit virkelige liv. Venlig hilsen sommer.girl |
![]() |
| Skrevet af sommer.girl - d. 06-10-10 kl. 19:47 | |
|
Bruger ingen tid på Habbo og næsten heller ingen på Shocknews. Bruger facebook og msn. + Opdatere min hjemmeside.. Se herunder :p - Vind-Konkurrencer.dk Deltag i en masse konkurrencer! Og vind gode præmier! |
![]() |
| Skrevet af MikkelAGF - d. 05-09-10 kl. 22:06 | |
|
Sjovt* //Amir |
![]() |
| Skrevet af Amir - d. 31-08-10 kl. 15:16 | |
|
Plejer bare kigge lidt ind på Habbo og så logge af.. Man kan aldrig lave noget sjov på Habbo.. :P //Amir |
![]() |
| Skrevet af Amir - d. 30-08-10 kl. 14:09 | |
|
Bruger mest tid på shocknews, her for tiden. Men det kan hurtigt, blive omvendt. Mvh. Elmedin72 - Almindelig Bruger. |
![]() |
| Skrevet af RangerBizz - d. 29-08-10 kl. 12:43 | |
|
Jeg bruger mest tid på habbo ^^ Men selvfølgelig også andre ting på på computern, og ting i virkeligheden :p Hilsen Manus1515 |
![]() |
| Skrevet af Manus1515 - d. 27-08-10 kl. 21:07 | |
| Jeg bruger nok mest tid ved Shocknews, men også meget sport. Går til fodbold og meget andet, men spiller ikke så meget habbo, fordi jeg ikke har noget særligt at lave der inde. | ![]() |
| Skrevet af mbcb123 - [Konkurrence-ansvarlig] - d. 27-08-10 kl. 20:07 | |
| Min debat blev lige lukket, fordi der var visse ansatte der ikke kunne fatte hvad det skulle betyde ^^ | ![]() |
| Skrevet af Thomsene - d. 27-08-10 kl. 20:06 | |
Officielt Habbo fansite!
Gå til gruppe »