"Den store møbel&a..
Som mange af jer nok ved har Møbel-ekspert teamet, ændret ekstrem..
Habbo: 1 online|
Hej Alle Shokere, Habboer, Zabboer osv. Når jeg skriver "Hvad er det sjove ved Habbo"? Skal det ikke forståes på den måde at jeg ikke synes det er sjovt, for det synes jeg, men det skal forståes på den måde hvad der er sjovt VED Habbo. For et eksempel: At være sammen med url venner Lære hvordan man gør en god byttehandel finde url venner osv. Håber at høre fra jer. Vh Nex |
![]() |
| Debatten er oprettet af Nexusb0y - d. 01-08-10 kl. 01:46 | |
|
At man kan lave sine egne rum 8) At man kan møde nye venner :D At man kan få en familie xDD' Men hader at det lukker kl 23:59, gad godt vide hvorfor. |
![]() |
| Skrevet af vhonny - d. 10-08-10 kl. 00:51 | |
|
gangsta-s skrev: det sjoveste er at hotellet lukker 23.59 det morsomt det er det værste ved habbo, det var meget sjovere når man var sammen om natten |
![]() |
| Skrevet af anders160196 - d. 08-08-10 kl. 21:37 | |
|
Habbo er bare tidsfordriv :p //Amir |
![]() |
| Skrevet af Amir - d. 07-08-10 kl. 20:39 | |
|
Lad mig spørge dig på den her måde: Hvad er sjovt ved facebook f.eks? Ved ikke, det er vel bare underholdning :) Nobody remains virgin - Life fvcks everyone |
![]() |
| Skrevet af sommer.girl - [Moderator] - d. 06-08-10 kl. 12:40 | |
| habbo er sjovt, med venner og de flotte rum vi kan besøge, men savner nu den gamle pool, hundehotellet og meget andet. | ![]() |
| Skrevet af ida.marie - d. 06-08-10 kl. 10:13 | |
|
Det sjoveste er at studere "nye" som kæmper en kamp frem til rigdom ved at "please giv en ting". Det næste er helt klart "Vil du være NK" og sjovt nok, er det ikke HC/VIP som spørger HC/VIP. En episode var da jeg for sjov fjernede alle mine skilte, tog news tøj på, og præsentere mig som NK med en ven som var VIP. WOW en gang dialog der kom frem. AD du er klam, AD du er NK med en n00b o.lign. |
![]() |
| Skrevet af Spookyman - d. 06-08-10 kl. 10:01 | |
|
Det gode er ens URL venner :D Savner også BB og SS. Gode gamle spil. :D |
![]() |
| Skrevet af Habbodrengen - d. 05-08-10 kl. 23:50 | |
|
habbo spillene var sjove :D men de kommer ikke tilbage :( -NicklasBlue som ikke er Blue :) |
![]() |
| Skrevet af nicklasblue - d. 05-08-10 kl. 12:01 | |
| jaj syns d sjovest r at chate med albert i lobyen | ![]() |
| Skrevet af -Mk- - d. 04-08-10 kl. 17:57 | |
| det er da mega sejt at man kan få venner man ikke kender irl og fede byttehandeler og loppemarked... osv | ![]() |
| Skrevet af nhm09 - d. 03-08-10 kl. 09:05 | |
Gå til gruppe »