"Den store møbel&a..
Som mange af jer nok ved har Møbel-ekspert teamet, ændret ekstrem..
Habbo: 1 online|
Hvornår er man rig ? er man rig når man har 1 mio eller når man har en halv mio. hvornår er man rig ? eller er man rig når man har et hus der er 2 mio. i salgs pris -hvordan kunne værer en god måde at være rig på vis man kan sige det sådan -hvorfor er det sejt eller fedt at have de nyste ting ? |
![]() |
| Debatten er oprettet af DanseHulk - d. 31-07-10 kl. 13:15 | |
|
Man er rig når man har råd til cola hver dag. Jeg er colaholiker, og desværre ikke rig =( Mvh: Uriel44: All your booze are belong to us! |
![]() |
| Skrevet af Uriel44 - d. 06-08-10 kl. 21:00 | |
|
Behøver man ikke. :b Man skal bare have en sikker kode som ingen kender til og så er det fint nok ^^ ;) |
![]() |
| Skrevet af capriso55 - [Møbel-ekspert] - d. 06-08-10 kl. 15:07 | |
| *host* tag og skift din kode mindst engang pr mdr. Bare et godt råd. | ![]() |
| Skrevet af pitti999 - d. 06-08-10 kl. 14:55 | |
| man er vel rig påsin egen måde og for mindre rige se lige mig jeg har lige været rimlig rig men blev snydt for 18 club's til en masse skod men med alt det skod er det fint for mig.........og.....jeg har ting med en af mine venner han blev lidt.....meget....sur men jeg blev snydt og sådan er det....... det er bare ikke sikkert nok syntes jeg jeg har været hacket 2 gange og nu snydt 1 gang | ![]() |
| Skrevet af hr.nico766 - d. 05-08-10 kl. 23:05 | |
| Hmmmmmm det og have mange penge betyder naturligvis ikke at man er rig. Alle folk er rig på noget selv de "fatige" børn i Afrika. Man er rig hvis man har venner, og kan give og få kærlighed. | ![]() |
| Skrevet af pitti999 - d. 05-08-10 kl. 22:38 | |
|
Man er vel rig når man har lidt mere end gennemsnittet? :-) - Joachim |
![]() |
| Skrevet af Jokke - [Ledelse-chef] - d. 05-08-10 kl. 21:32 | |
|
fire-jakob skrev: Du Er (Rig Som Mig) Når Du Giver Gratis ting væk (Som Jeg Gør) Så ANdre habbo´er Bliver glade, du skulle kunne fylde 200 Pladser Op... Så er Du (Forhåbeligt) Rig Hilsen : Den Gavmilde :D Jaaaaa, så vil jeg give 2-3 øko ting væk, og fylde 200 pladser op, og så er jeg rig! Jaaaaaaaaaa! |
![]() |
| Skrevet af Hanton09 - d. 05-08-10 kl. 16:56 | |
| Du Er (Rig Som Mig) Når Du Giver Gratis ting væk (Som Jeg Gør) Så ANdre habbo´er Bliver glade, du skulle kunne fylde 200 Pladser Op... Så er Du (Forhåbeligt) Rig Hilsen : Den Gavmilde :D | ![]() |
| Skrevet af fire-jakob - d. 05-08-10 kl. 11:47 | |
|
Heey Habboér xD jeg er næsten ny her I Shocknews Nå. Jeg kender kun nogle af jeg ville bare vide Hvordan Får man Venner Skal man noget før man for det? eller for man bare venner ligepludselig xD Svar vennligst Inde på habbo Sees på habbo xD. |
![]() |
| Skrevet af vaskemaskinen - d. 05-08-10 kl. 09:55 | |
| Du er rig, når du har værdier i dit liv... money can't buy you love or happiness, men det kan gøre det hele lidt sjovere... desværre :D | ![]() |
| Skrevet af -Mk- - d. 04-08-10 kl. 17:53 | |
Gå til gruppe »