Habbo: 0 online
Shocknews: 1 online
Snart ankommer der helt nye WIRED-møbler til Habbo-hotel, som har en helt speciel funktion - Lyd. Læs mere om dette i denne artikel.   •   Her til middag er der blevet uploadet 23 nye møbler, hvor de fleste er kommet i anledning af valentine, som snart nærmer sig. Læs mere om det i denne artikel.   •   Hvordan ville du have det hvis al fællesskab lige pludselig forsvandt fra Habbo Hotel? Det er hvad der er sket for de svenske habboer. Læs mere om dette i denne artikel.   •   Du har med garanti lagt mærke til den dødirriterende reklameboks på hotellet, der hele tiden popper frem i fem sekunder. Den kan du nu fjerne, og det tager kun et par minutter! Læs med i denne artikel for at finde ud af hvordan.   •   Flere hoteller er af ukendte årsager ikke til at komme ind på i øjeblikket. Læs mere om det i denne artikel.   •   Er du træt af at se på en irriterende bruger på hotellet? Så ignorer vedkommende på en helt ny måde.   •   Vil du være med til at forbedre Habbo? Så send dit bud på, hvad skaberne bag Habbo Hotel, Sulake, kunne gøre bedre. Læs mere om dette i denne artikel   •   3 virkelig unge brødre har for nyligt forhandlet med fodboldklubben Chelsea.   •   Her til middag er der blevet uploadet fem nye møbler på Habbo. Læs mere om det i denne artikel.   •   Svar på syv spørgsmål om platformspil og vind et unikt skilt. Sådan lyder opskriften på en konkurrence, der i dag er sat i gang af Habbo-staff.   •   Niko, det nye mobilspil som i morgen, den 19. januar bliver offentliggjort for danskerne, har fået sin helt egen Habbo-effekt. Effekten er netop kommet i kataloget.   •   Det efterhånden meget omtalte spil, Niko, er allerede blevet offentliggjort, men vi danskere må stadig væbne os med lidt tålmodighed. Læs mere om hvorfor i denne artikel.   •   For at gøre det nye spil Niko til noget partikulært, har Habbo Staff udlovet sjældne ting til alle, hvis de bare har fået det første skilt i spillet.   •   Her til formiddag er der blevet uploadet ni nye møbler. Læs mere om det i denne artikel.   •   I andledningen af, at den nye film "Journey 2" er kommet, kan du nu lave filmens handling på det engelsktalende Habbo hotel, nemlig at finde den forsvundne bedstefar!   •   Der er nu blevet uploadet flere mission-skilte til spillet SnowStorm på Habbo. Læs videre og find ud af, hvad det drejer sig om.   •   Vi nærmer os det kinesiske nytår med hastige skridt, og Sulake, firmaet bag Habbo, er tilsynladende i gang med at forberede et stort arrangement på alle hotellerne i denne anledning.   •   Niko, det nye spil til nogle af Apples enheder, nærmer sig lanceringen den 19. januar. Nu har Sulake overført en spændende Niko-effekt. Læs mere om denne effekt her.   •   Fredag den 13. er ulykkesdagen over dem alle, men sjovt nok fejrer Habbo hotel det nærmest. Hvordan de gør det, kan du læse her.   •   Firmaet bag Habbo Hotel, Sulake, er snart på banen igen med en helt ny app til Apples enheder. Læs mere om det nye, spændende projekt i denne artikel.
Community » Tjek ind Community » Tjek ind

Mobil Mobil
Konkurrencer » Nyeste Konkurrencer » Nyeste
Annonce Annonce
Afstemninger » Nyeste Afstemninger » Nyeste
Hvad synes du om tagwallens nye design?
201 stemmer

Stem
Forum « IRL « hvornår er man Rig ?
Forum « IRL « hvornår er man Rig ?
 Hvornår er man rig ?

er man rig når man har 1 mio eller når man har en halv mio. hvornår er man rig ?
eller er man rig når man har et hus der er 2 mio. i salgs pris 

-hvordan kunne værer en god måde at være rig på vis man kan sige det sådan

-hvorfor er det sejt eller fedt at have de nyste ting ?

Debatten er oprettet af DanseHulk - d. 31-07-10 kl. 13:15

Der er i alt 21 forskellige brugere, som debatterer i denne debat.

Log ind og giv din mening til kende.

Man er rig når man har råd til cola hver dag. Jeg er colaholiker, og desværre ikke rig =(

Mvh:
Uriel44: All your booze are belong to us!
Skrevet af Uriel44 - d. 06-08-10 kl. 21:00

Man skal bare have en sikker kode som ingen kender til og så er det fint nok ^^ ;)
Skrevet af capriso5 - d. 06-08-10 kl. 15:07

*host* tag og skift din kode mindst engang pr mdr. Bare et godt råd.
Skrevet af pitti999 - d. 06-08-10 kl. 14:55

man er vel rig påsin egen måde og for mindre rige se lige mig jeg har lige været rimlig rig men blev snydt for 18 club's til en masse skod men med alt det skod er det fint for mig.........og.....jeg har ting med en af mine venner han blev lidt.....meget....sur men jeg blev snydt og sådan er det....... det er bare ikke sikkert nok syntes jeg jeg har været hacket 2 gange og nu snydt 1 gang
Skrevet af hr.nico766 - d. 05-08-10 kl. 23:05

Hmmmmmm det og have mange penge betyder naturligvis ikke at man er rig. Alle folk er rig på noget selv de "fatige" børn i Afrika. Man er rig hvis man har venner, og kan give og få kærlighed.
Skrevet af pitti999 - d. 05-08-10 kl. 22:38

Man er vel rig når man har lidt mere end gennemsnittet? :-)

- Joachim
Skrevet af Jokke - d. 05-08-10 kl. 21:32

Du Er (Rig Som Mig) Når Du Giver Gratis ting væk (Som Jeg Gør) Så ANdre habbo´er Bliver glade, du skulle kunne fylde 200 Pladser Op... Så er Du (Forhåbeligt) Rig Hilsen : Den Gavmilde :D

Jaaaaa, så vil jeg give 2-3 øko ting væk, og fylde 200 pladser op, og så er jeg rig! Jaaaaaaaaaa!
Skrevet af Hanton09 - d. 05-08-10 kl. 16:56

Du Er (Rig Som Mig) Når Du Giver Gratis ting væk (Som Jeg Gør) Så ANdre habbo´er Bliver glade, du skulle kunne fylde 200 Pladser Op... Så er Du (Forhåbeligt) Rig Hilsen : Den Gavmilde :D
Skrevet af fire-jakob - d. 05-08-10 kl. 11:47

Heey Habboér xD jeg er næsten ny her I Shocknews Nå.
Jeg kender kun nogle af jeg ville bare vide Hvordan Får man Venner Skal man noget før man for det? eller for man bare venner ligepludselig xD Svar vennligst Inde på habbo

Sees på habbo xD.
Skrevet af vaskemaskinen - d. 05-08-10 kl. 09:55

Du er rig, når du har værdier i dit liv... money can't buy you love or happiness, men det kan gøre det hele lidt sjovere... desværre :D
Skrevet af -Mk- - d. 04-08-10 kl. 17:53

« Forrige
Næste »
1  2  3
Officielt Habbo fansite!
ShockNews har siden den 10. marts 2008 været officielt fansite for det danske Habbo Hotel. Anderkendelsen betyder overordnet, at vi giver en seriøs dækning af aktiviteterne på Habbo samt at vi er opdaterende.
ShockNews gruppe
For alle vores besøgende, fans og ansatte har vi selvfølgelig en officiel gruppe på Habbo. Alle er velkomne!

Gå til gruppe »
© 2004-2012' - Version 13.2 - Alle rettigheder forbeholdes