ShockNight #126
Vi gør opmærksom på, at ShockNews uddeler en Habbo-ting i&nb..
Habbo: 272 online|
Alberto Contador har valgt at forlade Astana. Riis har tidligere udtalt, at en mulighed på holdet godt kunne være Contador. Men hvad er jeres mening om dette. Tror ikke Saxo Banks nye rytter bliver Contador? Jeg vil have jer til at svare på følgende: - Tror du Contador skifter til Saxo Bank? (Hvorfor/Hvorfor ikke) - Hvis ja, hvad tror du der så sker med Schleck-brødrene? - Hvis nej, hvad tror du der så sker med Contador? DEBATÉR! :D |
![]() |
| Debatten er oprettet af Noza - d. 29-07-10 kl. 13:22 | |
|
Under Touren gik der visse rygter om, at Bjarne Riis havde været i kontakt med Alberto Contador. Hvorvidt man kan stole på disse, vil jeg lade blive i det uvisse, men det er en sandhed, at Contador er en ledig cykelrytter ude på markedet. Riis står desuden til at miste begge Schleck-brødrene til Kim Andersen (tidl. sportsdirektør på Team Saxo Bank), så det er klart, at Bjarne Riis må ud og finde en anden god klassementsrytter - en rytter, der meget vel kunne være Alberto Contador. Seks dage før Tourens start modtog Kim Andersen sin fyreseddel. Det skyldtes, at han - bag om Riis' ryg - har været i kontakt med Schleck-brødrene omkring et nyt hold. Et nyt luxembourgsk hold. Det vil derfor være sandsynligt, at Andy Schleck og Fränk Schleck flytter til dette hold. ... Jeg håber stærkt på, at Bjarne Riis går væk fra denne idé, hvis han skulle være blevet så tosset og få sådan én. Jeg mener i stedet, at man bør kontakte Michael Rasmussen (også kaldet Kyllingen fra Tølløse), så vi kan få ham tilbage i Touren! Han er den eneste, der rigtig kan slå Alberto Contador - det beviste han i 2007 inden sit exit. ... Oliver, der nyder at debattere ^-^ |
![]() |
| Skrevet af 4130-boy - d. 29-07-10 kl. 16:45 | |
|
Ingen anelse. Hilsen SuperShake - Ledelse-Chef |
![]() |
| Skrevet af SuperShake - [Ledelse-chef] - d. 29-07-10 kl. 13:38 | |
|
Hm, jeg er meget i tvivel med netop det med Contador. Ingen tvivel Andy og Frank smutter til Kim andersen's hold, det er jo også et hold fra deres land, Contador jeg ved det ikke (: Hilsen Frede54 Pixel-artist - på prøve. |
![]() |
| Skrevet af frede54 - d. 29-07-10 kl. 13:27 | |
|
Glemte det med Schleck brødrene: Jeg tror de bliver... det kan jo være han vælger og sælge F.Eks. Stuart O'grady |
![]() |
| Skrevet af mec9 - d. 29-07-10 kl. 13:26 | |
|
Jeg tror Contador skifter til Saxo bank. Fordi: Fordi han er blevet meget gode venner med Andy... Derofr tror jeg, men jeg er ikke hundrede på det .. |
![]() |
| Skrevet af mec9 - d. 29-07-10 kl. 13:25 | |
Gå til gruppe »