"Den store møbel&a..
Som mange af jer nok ved har Møbel-ekspert teamet, ændret ekstrem..
Habbo: 1 online| Hej. Jeg vil gerne vide om det er sejt at drikke eller er det bare lol. Det er nok dumt sprøge men det kunne være sjovt at vide .Jeg synes at det er nice. | ![]() |
| Debatten er oprettet af mbcb123 - d. 28-07-10 kl. 16:58 | |
|
1:dem over 16 bruger det for af bliver sjove og...skøre 2:nogen syntes det er sejt 3:dem der ikke har magt sprut drikker sikkert en hvid øl...eler cola |
![]() |
| Skrevet af hr.nico766 - d. 05-08-10 kl. 22:55 | |
|
Hanton09 skrev: Jeg vil nu ikke lige sige det er sejt at drikke, jeg synes faktisk man ser lidt dum ud, når man gør det. Men jeg drikker stadig! For ellers får jeg ondt i hovedet og bliver tørstig :3 Det kan være du får ondt i hovedet af ikke at drikke, men hvis min promille er under 2 dør jeg! - Mads, Team leder for Møbel eksperterne. - Kampen om hampen! |
![]() |
| Skrevet af MogensGlistrup - [Team-leder - møbel-ekspert] - d. 05-08-10 kl. 22:39 | |
| Jeg vil nu ikke lige sige det er sejt at drikke, jeg synes faktisk man ser lidt dum ud, når man gør det. Men jeg drikker stadig! For ellers får jeg ondt i hovedet og bliver tørstig :3 | ![]() |
| Skrevet af Hanton09 - d. 05-08-10 kl. 16:48 | |
|
man drikker ikke fordi vi bliver fulde vi gør det fordi vi er tørstige :) Mvh Blue som ikker er Blue |
![]() |
| Skrevet af nicklasblue - d. 05-08-10 kl. 12:05 | |
|
Det bare noget vi mennesker gør. Dem som syntes, det er sejt, har ikke rigtig noget liv, fordi hvordan kan det være sejt? Nogle syntes også, det er sejt at tage stoffer, og have tatoveringer over det hele, men det viser bare hvor tom en person kan være. :b Det der er ulempen ved at drikke meget, er, at man har skide meget tømmermænd dagen efter, og det kan godt holde en lidt tilbage. ^^ :) |
![]() |
| Skrevet af capriso55 - [Møbel-ekspert] - d. 04-08-10 kl. 14:17 | |
|
kan godt lide du siger ''eller er det bare lol'' - Altså jeg har aldrig set det seje i at sidde og nakke en kildevand på en bænk, mens man ser de andre stadig løbe de 5km de ikke er blevet færdige med endnu. |
![]() |
| Skrevet af gangsta-s - d. 03-08-10 kl. 01:50 | |
| Hvis man drikker så er det for at blive fuld?? | ![]() |
| Skrevet af gustav007 - d. 02-08-10 kl. 10:04 | |
| Hvis vi snakker sprut synes jeg ikke direkte det er sejt at drikke, men derimod sjovt ;) | ![]() |
| Skrevet af toni1000 - d. 02-08-10 kl. 00:21 | |
| jeg synes ikke, at det er 'sejt' at drikke? men hvis man kan li det, så drikker man det vel xD kan godt li breezer, så jeg drikker det (når jeg må) | ![]() |
| Skrevet af Milla - d. 01-08-10 kl. 07:36 | |
|
Jeg drikker hver dag, kan slet ikke styre min krop når der først er noget væske, ja jeg snakker om cola oki? ------------------------------------------------------------------ Ytringsfrihed er godt for dig og mig ok? |
![]() |
| Skrevet af TOPCOM - d. 01-08-10 kl. 04:16 | |
Gå til gruppe »