ShockNight #126
Vi gør opmærksom på, at ShockNews uddeler en Habbo-ting i&nb..
Habbo: 272 online|
Hejsa. I denne debat vil jeg forhører mig ad, hvordan i er kommet på jeres Habbo navn? Jeg har skrevet en artikel, hvor jeg har hørt andre ad - hvordan de er kommet på deres navne, og derfor vil jeg nu hører jer ad. Hvordan er i kommet på jeres navne, og hvad har i tænkt på - imens i oprettede jeres Habbo bruger. Hvis i har haft flere end 1, må i gerne nævne alle sammen - og hvordan i er kommet på alle navnene, og hvilke i synes der er bedst, og hvorfor. Jeg håber på en masse dejlige svar, som der kan forarbejdes med - da jeg har lagt meget arbejde i denne artikel, og arbejde. Så jeg ser gerne at folk glemmer alt unødvendigt spam, samt. andre slags unødvendige tags. PS: Denne debat har intet med artiklen som sådan at gøre - så lad vær kommenter artiklen i denne debat, tak. Med venlig hilsen Fckfanen4ever |
![]() |
| Debatten er oprettet af Fckfanen4ever - d. 19-07-10 kl. 23:21 | |
|
Mit brugernavn "Zro" som udtales "Shråw" kom af at jeg var derhjemme og var på computeren inden jeg skulle i skole. Men jeg kunne simpelthen ikke komme i tanke om noget som helst jeg kunne hedde.. Jeg fik mere og mere travlt så jeg begyndte bare at taste nogle bogstaver ind og så om det kunne lyde godt og så godt ud :p Men efter et par gange fandt jeg så Zro :)! og så self efter skyndte jeg mig i skole, haha xD |
![]() |
| Skrevet af - zro - d. 20-07-10 kl. 12:05 | |
|
Habbonavn: Mit habbonavn (joken160) har jeg faktisk ikke selv fundet på. Jeg "stjal" det fra min ven, som hed joken160 på en gammmel runescape-bruger. Jokie: Jokie har jeg heller ikke selv fundet på, men da jeg hverken har stjålet det eller noget andet, er det fair nok at jeg bruger det. Navnet fik jeg af en pige på Habbo, som syntes at joken minder om Jokie. Og det kan jeg takke hende for dagen i dag. - Hulemanden |
![]() |
| Skrevet af Jokie - d. 20-07-10 kl. 10:19 | |
|
jeg var 11 år, siger mit navn så alt? =)) - Nichlas - Skilt ansvarlig! |
![]() |
| Skrevet af tubbetand - d. 20-07-10 kl. 09:01 | |
|
Hmm... Det var egentlig mest min ven, som fandt på brugernavnet i sin tid, dengang min habbo hed Noza ihvertfald - jeg var dog med i navnet. Vi blev enige om, at det skulle være noget med nogle sjældent benyttede bogstaver så som; z, x, q. Mindst én af disse bogstaver skulle indgå i brugernavnet, og det skulle være et lidt specielt brugernavn. Først tænke vi på Noxza, men det blev hurtig "kasseret." Vi tænkte og tænkte, og ligepludselig faldt "Noza" bar ind, og der blev beslutningen træffet. Mit nuværende brugernavn "Noza!", har jeg fordi jeg blev udvist på min gamle bruger, og så skulle jeg bare finde på noget let genkendeligt. - Noza, Konkurrence-skribent |
![]() |
| Skrevet af Noza - d. 20-07-10 kl. 08:28 | |
|
En af mine kammerater havde kaldt sig mathias-p (p for hans efternavn) på Habbo, og det synes jeg lød fedt, så jeg brugte samme idé, med forbogstavet i mit efternavn. Angående mit brugernavn på shocknews, så er det et navn jeg har brugt længe. Hvorfor ved jeg ikke :P |
![]() |
| Skrevet af thomato - [Ledelse-chef] - d. 20-07-10 kl. 04:17 | |
| har brugt mit efternavn | ![]() |
| Skrevet af wennberg - d. 20-07-10 kl. 00:31 | |
|
Shocknews: Tja, mit navn på shocknews - Mikzo er ret nemt.. Jeg tænker først på mit navn - Mikael. Mikael.. Hmm.. MIK! Det lyder godt.. Og nu noget sejt, sjovt.. ZO! = MIKZO!! HABBO: Ingen resultat |
![]() |
| Skrevet af Mikzo - d. 19-07-10 kl. 23:44 | |
|
Mit kom bare hel tilfældigt Hej på habbo hedder jeg som sagt axcl jeg kan godt lide habbo men ikke så meget mere da folk opretter det fordi de tror det er et spil men det er en chat |
![]() |
| Skrevet af axcl - d. 19-07-10 kl. 23:25 | |
|
Jeg lavede faktisk mit navn fordi jeg var ' pop - nexus dreng' men det er jeg ikke mere så har skiftet mit habbo navn til OmmExG, Da jeg lavede det nye tænkte jeg på Omme fordi mit navn er Mads Omme. ved ikke lige hvorfor xG men sådan blev det! Hilsen OmmExG :) |
![]() |
| Skrevet af OmmExG - d. 19-07-10 kl. 23:23 | |
| Jeg fandt på mit da jeg havde et PlayStation 2 spil ved navn "EyeToy", men det var ikke ledigt så jeg skrev Eye-Toy | ![]() |
| Skrevet af Mikes - d. 19-07-10 kl. 23:21 | |
Gå til gruppe »