Gæt en bog! - Vinderne
Nu er konkurrencen Gæt en bog slut. Du kan se vinderne i denne ny..
Habbo: 0 online|
Hejsa. I denne debat vil jeg forhører mig ad, hvordan i er kommet på jeres Habbo navn? Jeg har skrevet en artikel, hvor jeg har hørt andre ad - hvordan de er kommet på deres navne, og derfor vil jeg nu hører jer ad. Hvordan er i kommet på jeres navne, og hvad har i tænkt på - imens i oprettede jeres Habbo bruger. Hvis i har haft flere end 1, må i gerne nævne alle sammen - og hvordan i er kommet på alle navnene, og hvilke i synes der er bedst, og hvorfor. Jeg håber på en masse dejlige svar, som der kan forarbejdes med - da jeg har lagt meget arbejde i denne artikel, og arbejde. Så jeg ser gerne at folk glemmer alt unødvendigt spam, samt. andre slags unødvendige tags. PS: Denne debat har intet med artiklen som sådan at gøre - så lad vær kommenter artiklen i denne debat, tak. Med venlig hilsen Fckfanen4ever |
![]() |
| Debatten er oprettet af Fckfanen4ever - d. 19-07-10 kl. 23:21 | |
| så du er faktisk efterligner af din ven, lasse?!?! :@ | ![]() |
| Skrevet af Milla - [Konkurrence-skribent] - d. 20-02-11 kl. 03:08 | |
| Jeg skulle hedde benjamin122 pga. at jeg tænkte på falk men tænkte jeg ville være anderledes og så glemt jeg ved en fejl a dx så jeg hed benjmin122 da jeg blev udvist lavede jeg metalbenjii navnet var fordi jeg er meget til heavy metal og mine bedste drenge ve kalder mig benjii det var det eneste der var i mir hovede nu hedder jeg pernillekm fordi metalbenjii er blevet udvist jeg hedder pernillekm fordi mi søster oprettede den hun hedder pernille klinkby marcussen. Der er edentlig ingen grund til jeg er blevet udvist 2 gange ;S | ![]() |
| Skrevet af metalbenjii - d. 20-02-11 kl. 02:43 | |
|
Brugernavnet "Amir" var optaget, og tænkte så jeg ville tilføje noget for at gøre det ledigt. Det blev tilfældigvis tre udråbstegn da tre er et tal mange foretrækker, dvs. jeg også foretrak det. Derfor er mit brugernavn "Amir!!!" - og har ikke haft andre brugere end den. - Amir |
![]() |
| Skrevet af Amir - d. 19-02-11 kl. 17:39 | |
|
Jeg starter fra bunden. Min første bruger hed Mr.Birkegaard, og det stammer fra, at jeg synes ''mr'' lød sejt, og at mit efternavn er Birkegaard. Min næste bruger hed vist dj-birk88. Det stammer fra, at jeg syntes at dj lød fedt (fortid), mit efternavn, og at mit lykketal den gang var 8 + at min vens bruger hed: dj-gaj22, af samme grunde. Min næste bruger hed TheDj-birk88, da jeg gerne ville have Dj, med stort d, skulle der sættes noget nyt foran, og det blev The. Nu kommer vi til ZabzZO, som stammer fra mine venner. De delte bruger, Den ene af dem fandt så på navnet HabzZO. Så omkring 1/2 - 1 år senere, ville jeg lave en ny bruger. Jeg sad med en af de 2 venner, og jeg tror vist at han forslog ZabzZO. Nu kommer vi til mit Shocknews navn, den er nem! Vi er altid på ferie i frankrig! og x er bare for at gøre lidt mere ud af det! ja, jeg har 172 z-hylder, og en kæmpe tyndskid i nåmsen, JAAA!! |
![]() |
| Skrevet af xFrance - d. 19-02-11 kl. 17:25 | |
|
Det var fordi min ven og jeg sad hjemme hos ham og så fjernsyn, og så så vi den der reklame med Sonofon's (nu Telenor) abonnement, der hed Shaker Super eller noget i den stil. Derfor oprettede han sin bruger, der hed ShakerSuper og jeg oprettede min, der hed SuperShake :P Hilsen SuperShake - Ledelse-Chef |
![]() |
| Skrevet af SuperShake - [Ledelse-chef] - d. 19-02-11 kl. 17:00 | |
|
Jeg har haft mange men nævner kun 2 Det startede med hvor jeg var i Spanien. Jeg havde fløjet med fly og tænkte på NIK OG JAY så dagen efter jeg kom hjem lavede jeg en bruger der hed Flyvernik700(han er perm udvist) så nogle år efter var min far på nettet og spille Roulette og mødte samme dag en der hed bo og min far er 47 så jeg lavede en bruger der hed Boelette.43 og ham bruger jeg stadig den dag IDAG. |
![]() |
| Skrevet af Guideman700 - d. 19-02-11 kl. 16:13 | |
|
Ja. Min første bruger hed Noget som jeg ikke kan huske. Der gik kun 1 uge eller sådan noget, før jeg oprettede brugeren: "knas4" som jeg spillede på i lang tid, jeg fik navnet fra min kusiine (: Senere skiftede jeg til brugeren "Fejltagelsen" Og det er nok det navn jeg Like'r mest. Det kom bare ligesom til mig (: Og så var det jeg oprettede brugeren RosalieHale, men Inspiration fra Twilight(Hvilket jeg dog ikke læser mere dx') |
![]() |
| Skrevet af Knas - d. 19-02-11 kl. 12:56 | |
| Fandt det bare *Tænkte på Ice age filmene* Super?....ACE :D | ![]() |
| Skrevet af Maltegar - d. 19-02-11 kl. 10:42 | |
| jeg fandt på mit habbo-navn ved at kigge på de der Saltede Slik stænger :P Som hedder SouRPoWeR :D | ![]() |
| Skrevet af sour - d. 09-08-10 kl. 11:06 | |
Officielt Habbo fansite!
Gå til gruppe »