Har du tit stået i en situation, hvor du gerne vil fortælle en pige, at du elsker hende rigtig, rigtig, rigtig meget - men er for nervøs til at sige det?
Ting du kan gøre- Du kan invitere hende hjem til dig, og sige du vil snakke om noget privat, eller om i kunne mødes nede i byen.
- Du skal ikke kaste dig over hende og sige "Jeg kan godt lide dig!"..
- Du skal sige det på en sød måde, så hun forstår at det ikke bare er på venne måned du kan lide hende, men på kæreste måden - og om det eventuelt, kunne blive til noget mellem dig og hende.
- Du kan sige du hvor længe du har været vild med hende og om hun, føler det samme for dig.
- Sige at du virkelig føler noget for hende..
- Du skal helst være alene med hende, medmindre du overhovedet ikke er genert.
Hvis du føler dig for genert til at sige det direkte til hende, så tag hjem til hende, smid et brev i postkassen, hvor der står "Til Marie Louise" (Marie Louise er en fra min klasse, som jeg tog tilfældigt.), også skrive hvad du føler og spørge om hun vil skrive en sms eller ringe - også kan du spørge om hun føler det samme..
Hvorfor oprette denne debat? Jo ser i - det kunne bare at der ikke er nogle af de ting du ikke har samlet mod nok til endnu, om der muligvis var nogen andre der havde nogle forslag, som man kunne gøre!
OBS: Hvis man er en pige, og læser denne debat, så sæt "ham", ind i stedet for hende..
Brugernes forslag: Ingen endnu.
Har du tit stået i en situation, hvor du gerne vil fortælle en pige, at du elsker hende rigtig, rigtig, rigtig meget - men er for nervøs til at sige det?Ting du kan gøreDu kan invitere hende hjem til dig, og sige du vil snakke om noget privat, eller om i kunne mødes nede i byen.Du skal ikke kaste dig over hende og sige "Jeg kan godt lide dig!"..Du skal sige det på en sød måde, så hun forstår at det ikke bare er på venne måned du kan lide hende, men på kæreste måden - og om det eventuelt, kunne blive til noget mellem dig og hende.Du kan sige du hvor længe du har været vild med hende og om hun, føler det samme for dig.Sige at du virkelig føler noget for hende..Du skal helst være alene med hende, medmindre du overhovedet ikke er genert.Hvis du føler dig for genert til at sige det direkte til hende, så tag hjem til hende, smid et brev i postkassen, hvor der står "Til Marie Louise" (Marie Louise er en fra min klasse, som jeg tog tilfældigt.), også skrive hvad du føler og spørge om hun vil skrive en sms eller ringe - også kan du spørge om hun føler det samme..Hvorfor oprette denne debat?Jo ser i - det kunne bare at der ikke er nogle af de ting du ikke har samlet mod nok til endnu, om der muligvis var nogen andre der havde nogle forslag, som man kunne gøre!OBS: Hvis man er en pige, og læser denne debat, så sæt "ham", ind i stedet for hende..Brugernes forslag:Ingen endnu.
|
 |