ShockNight #126
Vi gør opmærksom på, at ShockNews uddeler en Habbo-ting i&nb..
Habbo: 272 online|
Heeej :-) Jeg går tit og tænker over, hvilket fansite jeg skal slutte mig til. Lige nu, er det helt klart Shocknews, efter som geekabit lukkede af mange ordsager. Jeg synes måske, at staff, skal prøve at vælge deres fansites lidt mere med omhug. For der er mange fansites som der bliver lukket igen. Synes også at det skal være MEGET svære at blive optaget som officelt fansite end det er nu, (Ved godt, der allerede ligges meget arbejde i) Også synes jeg måske nok, at staff kun skal vælge ÈT fansite, så habboer kan mødes dér :-) dette var bare min mening. ved godt at det ikk ville gøre forskel at lave en sølle debat om det, men ville høre jeres mening. -Nicobif *Habbo five* / *Shocknews five* |
![]() |
| Debatten er oprettet af Nicobif - d. 03-10-09 kl. 00:55 | |
|
Jeg forstår dig heller ikke.. :( Måske skulle du prøve at læse det først? :) |
![]() |
| Skrevet af lilleplet - d. 04-10-09 kl. 14:02 | |
|
Jeg forstår desværre ikke hvad meningen med denne debat er, da den i mine øjne er yderst latterlig, og ikke til at kommentére.. Jeg forstår ikke hvorfor at denne debat stadig er åben for en fri diskussion, men anyway. Tænk gerne mere over dine debatter, til næste gang, Nicobif :) - Det sted som er bedst, er der hvor du føler dig mest tryg - |
![]() |
| Skrevet af SpookyZ - d. 04-10-09 kl. 12:49 | |
| Mening om hvad.. | ![]() |
| Skrevet af Smukke-fatina - d. 03-10-09 kl. 22:47 | |
| Øh.. | ![]() |
| Skrevet af Amir - d. 03-10-09 kl. 14:37 | |
Gå til gruppe »