Gæt en bog! - Vinderne
Nu er konkurrencen Gæt en bog slut. Du kan se vinderne i denne ny..
Habbo: 0 online|
Heeej :-) Jeg går tit og tænker over, hvilket fansite jeg skal slutte mig til. Lige nu, er det helt klart Shocknews, efter som geekabit lukkede af mange ordsager. Jeg synes måske, at staff, skal prøve at vælge deres fansites lidt mere med omhug. For der er mange fansites som der bliver lukket igen. Synes også at det skal være MEGET svære at blive optaget som officelt fansite end det er nu, (Ved godt, der allerede ligges meget arbejde i) Også synes jeg måske nok, at staff kun skal vælge ÈT fansite, så habboer kan mødes dér :-) dette var bare min mening. ved godt at det ikk ville gøre forskel at lave en sølle debat om det, men ville høre jeres mening. -Nicobif *Habbo five* / *Shocknews five* |
![]() |
| Debatten er oprettet af Nicobif - d. 03-10-09 kl. 00:55 | |
| Du er stadig nub :P | ![]() |
| Skrevet af frede54 - d. 05-09-10 kl. 20:05 | |
| Var nub da jeg lavede den her debat ok | ![]() |
| Skrevet af Nicobif - d. 05-09-10 kl. 19:53 | |
|
Forstår ikke I kan sige, at denne "debat" bør lukkes, for det kan godt være Nicobif ikke kommer med spørgsmål eller direkte henvender sig til os, men han kommer med nogle meninger og påstande, som kan stå til debat. Især den del, der vedrører optagelse af officielle fansites. Og nu til min mening: Jeg mener du har inddirekte ret i din første påstand om "valg af fansite", for det kan godt være man søger højere stillinger og at alle søger at blive ejer og leder af en fansite, men det er ikke alle der har hverken tiden og kvalifikationer, og der skal man kende sig selv bedre end mange gør. Derfor forsvinder mange fansites også som blade i vinden, når ejerne/køberne ikke har haft realitetssansen med sig; har skudt forbi mål. Angående officielle fansites er jeg ikke enig i din holdning, for har indtrykket af, at du måske har prioriteret møbellisten højt (sig hvis jeg tager fejl), men den ser jeg ikke som noget af det vigtigste for et fansite. Jeg mener tværtimod, at der stilles meget store krav, inden Habbo vil anerkende "støtten" fansites giver dem, og hvis jeg havde været leder af Sulake.dk, havde jeg inddelt min kategorisering/taksigelse til fansite sådan her i stedet for den nuværende; hver af dem vil føre et klistermærke af en art til fansiden med sig: 1. Officielt fansite (som vi kender det nu, til de allerbedste) 2. Godt på vej (mellem et "dårligt site" og et officielt; en anerkendelse til at give et ekstra skub) 3. "Tak fordi I støtter Habbo via et fansite" (til alle fansites, der sender en ansøgning om at få sådan et skilt, uanset niveau) -- Dette er måske i modstrid med min første del med "at have realitetssans", men siden den nok aldrig går igennem, er dette en god løsning. Og til den sidste påstand er jeg meget uenig, en fanside er ikke nok, for selve denne integrerede kamp (fansites imellem) er stærkt med til at højne niveauet. Og varierer også fansites valget, for ingen fansites kan prioritere alt lige højt. Eksempelvis vil jeg sige, at Shocknews har ramt den bedste prisliste, mens Zabbo har skabt det bedste fællesskab. God debat :) |
![]() |
| Skrevet af -Mk- - d. 14-10-09 kl. 12:33 | |
| Det bestemmer jeg ik :D | ![]() |
| Skrevet af RangerBizz - d. 14-10-09 kl. 11:18 | |
|
Øhh...alle fansites er vel lige gode de har jo bare forskellige priser på møblerne f.eks: på Shocknews er cola maskine 300 værd og på zabbo er den 500. Så bare der er dér jo en forskel på 200 i værdi. |
![]() |
| Skrevet af and:D - d. 13-10-09 kl. 23:04 | |
| Sløve moderatorer.. | ![]() |
| Skrevet af Amir - d. 09-10-09 kl. 22:32 | |
|
Jeg er enig med mange af jer, denne debat burde lukkes om gående. Maxmax - Ham den galde? |
![]() |
| Skrevet af Frederik92 - d. 09-10-09 kl. 19:46 | |
|
ks080 skrev: hejsa og velkommen til min profil tekst mere kommer:-) Wtf? |
![]() |
| Skrevet af sebvonk123 - d. 09-10-09 kl. 17:10 | |
| .... SHOCKNEWS STINKER! - Hvis du syntes at staff skal vælge 1 fansite har du ikke set habbo.nl! De har 12 o_O | ![]() |
| Skrevet af sebvonk123 - d. 09-10-09 kl. 17:10 | |
|
Man kan ikke rigtig kommentere denne debat. sorry, men denne debat burde lukkes. Venlig Hilsen joke/!JOKE!/Jonathan :D |
![]() |
| Skrevet af joke - [Reklamør - på prøve] - d. 04-10-09 kl. 20:03 | |
Officielt Habbo fansite!
Gå til gruppe »