Gæt en bog! - Vinderne
Nu er konkurrencen Gæt en bog slut. Du kan se vinderne i denne ny..
Habbo: 0 online|
Hej alle brugere :). Denne debat, handler om at give ros til de ansatte på Shocknews.dk hvis du nu syntes der er en eller flere som har gjord, et ekstra godt stykke arbejde så kan du skrive det her. Denne debat er lavet for at give de ansatte, mere mod og ikke for at være igoistisk.. Det vil sige at dem som får ros ikke f.eks skal sige :" HAHA jeg er bedere end alle andre.." HUSK! Dette er ros til de ansatte, og ikke til brugerene ! |
![]() |
| Debatten er oprettet af sebastiank - d. 24-09-09 kl. 16:32 | |
|
Hvor er risen? ------------------------------------------------------------------ Ytringsfrihed er godt for dig og mig ok? |
![]() |
| Skrevet af Chris - d. 26-01-11 kl. 17:16 | |
|
Lidt anderledes debat? :b Men det lidt svært at rose nogle personer. Eks som møbel-eksper, kan man ikke se, hvem der har lavet de forskellige ændringer. Personligt synes jeg, det er gået lidt tilbage for møbel-eksperterne og at der ikke sker nok ændringer, og at mange af ændringerne ikke er gode nok, men det er svært nogle gange at være møbel-ekspert.. Men nu til emnet. SuperShake gør det jo fantastisk! Han har både tid til at rette artikler og selv skrive dem, tid til at rette godt og grundigt på møbellisten og MEGET andet, som faktisk ikke er hans job! ;-) |
![]() |
| Skrevet af capriso5 - d. 26-01-11 kl. 16:14 | |
|
MissMilou skrev: Dittemåsen aka. Mulle112 skal have en en stor ros for det store stykke arbejde hun udfører her på ShockNews! Udover at være imødekommende og hjælpsom er hun teamleder for 3 teams på én gang! SEJT DITTE! - LisaBisa Hvordan kan du få det til tre teams? :P Hilsen SuperShake - Ledelse-Chef |
![]() |
| Skrevet af SuperShake - [Ledelse-chef] - d. 26-01-11 kl. 15:04 | |
|
Mulle112 skrev: Uhh én har sagt noget om mig :i Vær dog i det mindste glad for det? - Amir |
![]() |
| Skrevet af Amir - d. 26-01-11 kl. 11:24 | |
| Uhh én har sagt noget om mig :i | ![]() |
| Skrevet af Mulle112 - [Team-leder - konkurrence-ansvarlig] - d. 26-01-11 kl. 06:50 | |
|
Dittemåsen aka. Mulle112 skal have en en stor ros for det store stykke arbejde hun udfører her på ShockNews! Udover at være imødekommende og hjælpsom er hun teamleder for 3 teams på én gang! SEJT DITTE! - LisaBisa |
![]() |
| Skrevet af MissMilou - d. 26-01-11 kl. 01:08 | |
| Ros til SuperShake, da han laver et godt stykke arbejde her på SN :D | ![]() |
| Skrevet af millamaj - d. 25-01-11 kl. 20:17 | |
|
Det er godt nok en gammel debat i har taget op XD Jeg synes at SuperShake har gjort et rigtig flot arbejde her på SN og han fortjener også en hel del for alt hans arbejde. -Shocknewsfreak/Ypa |
![]() |
| Skrevet af shocknewsfreak - d. 25-01-11 kl. 19:53 | |
|
Ville gerne give ros til reklamøren med den lilla kasket. - Hilsen Zeefanox. |
![]() |
| Skrevet af Zeefanox - [Team-leder - reklamør] - d. 25-01-11 kl. 19:04 | |
|
SuperShake skrev: MissMilou skrev: Mille skrev: Jeg vil give ros til Lasse, fordi han er supergod til alt på SN, og hjælper med det meste. Oveni kan han også være vildt lææææækker XD? det er da mega godt klaret HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA xD - LisaBisa HAHAHAHA :D *G* Hilsen SuperShake - Ledelse-Chef HAHAHAHAHA *G* - LisaBisa |
![]() |
| Skrevet af MissMilou - d. 25-01-11 kl. 18:44 | |
Officielt Habbo fansite!
Gå til gruppe »