ShockNight #126
Vi gør opmærksom på, at ShockNews uddeler en Habbo-ting i&nb..
Habbo: 283 online|
De souverene pop-stjerner Lady Gaga & Katy Perry, de er kommet med de utroligste hits fra afrika til danmark, Lady Gaga's Eh Eh (Nothing Else I Can Say) er blevet solgt og downloadet 958 gange på 7 min. og 53 sek. præcis... Og Katy Perry's Hot N Cold & Og sit mest solgte nummer - I Kissed A Girl, Hendes gamle album "Ur So Gay" er sådan set blevet lavet pga. sine eks-mænd, Ur So Gay, sangen betyder at hendes eks-mand slog op med hende, og blev kærester med en mand!!!! Men hvem syntes du der er bedst er det Lady GaGa - Kendt som [TheQueenOfPop] eller den kedelig Katy Perry [Der skriver sange om sine kedelige eks-mænd, nnår der er 124 stemmer på Lady GaGa, bliver der sat et fansite med Shocknews ind på Lady GaGa's side, så i skal virkelig gå til den, jeg vil gerne have at vi hjælper Lady GaGa med at få nogle flere danske fans, KOM SÅ-KAN I SIGE [LADY GAGA] KOM SÅ [LADY GAGA] du kan godt [LADY GAGA] du er pop-stjernen [LADY GAGA] ja du er så A REALLY GOOD [LADY GAGA] [LADY GAGA] Cherry Boom Boom GaGa!;D Håber i støtter Lady GaGa, og aldrig Katy Perry, for at støtte hende skriv: 1 Point To Lady GaGa:) eller hvis i tager den dårlige 1 Point To Katy Perry:( - Flazh3 |
![]() |
| Debatten er oprettet af Flazh3 - d. 17-07-09 kl. 03:33 | |
|
Jge syntes, at begge er rigtigt gode sangerinder, og jeg kan ikke helt vælge, hvem der er bedst, men eftersom at Lady GaGa har lavet flest hits, vælger jeg hende. Med venlig hilsen, Zixy - Assistent. |
![]() |
| Skrevet af Zixy - d. 18-07-09 kl. 11:38 | |
| 1 Point To Lady Gaga XD | ![]() |
| Skrevet af StjerneSoftman - d. 18-07-09 kl. 10:39 | |
| 1000000000 til gaga :-D | ![]() |
| Skrevet af GXman - d. 17-07-09 kl. 21:34 | |
|
1 Point til Lady GaGa Mvh Thomas174 |
![]() |
| Skrevet af Thomas174 - d. 17-07-09 kl. 12:37 | |
| 1 point to lady gaga:D | ![]() |
| Skrevet af Edin - d. 17-07-09 kl. 12:34 | |