Gæt en bog! - Vinderne
Nu er konkurrencen Gæt en bog slut. Du kan se vinderne i denne ny..
Habbo: 0 online|
De souverene pop-stjerner Lady Gaga & Katy Perry, de er kommet med de utroligste hits fra afrika til danmark, Lady Gaga's Eh Eh (Nothing Else I Can Say) er blevet solgt og downloadet 958 gange på 7 min. og 53 sek. præcis... Og Katy Perry's Hot N Cold & Og sit mest solgte nummer - I Kissed A Girl, Hendes gamle album "Ur So Gay" er sådan set blevet lavet pga. sine eks-mænd, Ur So Gay, sangen betyder at hendes eks-mand slog op med hende, og blev kærester med en mand!!!! Men hvem syntes du der er bedst er det Lady GaGa - Kendt som [TheQueenOfPop] eller den kedelig Katy Perry [Der skriver sange om sine kedelige eks-mænd, nnår der er 124 stemmer på Lady GaGa, bliver der sat et fansite med Shocknews ind på Lady GaGa's side, så i skal virkelig gå til den, jeg vil gerne have at vi hjælper Lady GaGa med at få nogle flere danske fans, KOM SÅ-KAN I SIGE [LADY GAGA] KOM SÅ [LADY GAGA] du kan godt [LADY GAGA] du er pop-stjernen [LADY GAGA] ja du er så A REALLY GOOD [LADY GAGA] [LADY GAGA] Cherry Boom Boom GaGa!;D Håber i støtter Lady GaGa, og aldrig Katy Perry, for at støtte hende skriv: 1 Point To Lady GaGa:) eller hvis i tager den dårlige 1 Point To Katy Perry:( - Flazh3 |
![]() |
| Debatten er oprettet af Flazh3 - d. 17-07-09 kl. 03:33 | |
|
Kate Perry 1 point Frederik- Håber at blive reklamør. Engang elskede jeg habbo. |
![]() |
| Skrevet af axcl - d. 06-09-10 kl. 15:31 | |
| De er begge to sygt ringe!!!! | ![]() |
| Skrevet af djmanDK - d. 06-09-10 kl. 14:16 | |
| Katy Perry er sq da bedst! 1 Point To Katy Perry | ![]() |
| Skrevet af vingummi2 - d. 06-09-10 kl. 12:56 | |
|
De laver begge god musik.. Men hvis jeg kal vælge .. 1 Point To Katy Perry - Vind-Konkurrencer.dk Deltag i en masse konkurrencer! Og vind gode præmier! |
![]() |
| Skrevet af MikkelAGF - d. 05-09-10 kl. 21:37 | |
| LaDy GaGa!!!! :IIIIII MIN GUDINDE (LLLLLLL) LOVE LOVE (L) | ![]() |
| Skrevet af Willx - d. 23-08-10 kl. 16:22 | |
| De er lige gode :i | ![]() |
| Skrevet af hallihallokitty - d. 08-11-09 kl. 13:57 | |
|
lady gaga 4 point Shocknews - Shockerende Nyheder ;) OpReT DiG LiGe Nu! |
![]() |
| Skrevet af ShockRh - d. 08-11-09 kl. 13:37 | |
|
lady gaga 1 point :) |
![]() |
| Skrevet af RangerBizz - d. 19-08-09 kl. 18:27 | |
|
Flazh3 skrev: Nej!, men prøv at se hendes næse, hehe! Ja det var nok før hun fik næsen lavet. Det eneste jeg siger er at hun er grim og du skrev hun var en lækker ---------------------- Kh Mads AKA MogensGlistrup (Møbel ekspert) |
![]() |
| Skrevet af MogensGlistrup - d. 19-08-09 kl. 16:38 | |
| Katy Perry - 1 point (: | ![]() |
| Skrevet af Kasper-P - d. 19-08-09 kl. 13:45 | |
Officielt Habbo fansite!
Gå til gruppe »