ShockNight #126
Vi gør opmærksom på, at ShockNews uddeler en Habbo-ting i&nb..
Habbo: 283 online|
Hej Shock'ere! :-). Som overskriften, lyder, er denne debat omfanget, af de danse "Nexus-boys"! Mange mener, at disse "Nexus'Boys", burde sendes, til et andet sted og lade, Danmark, være det gode gamle land som det altid har været. Men ikke i min verden! I min verden, er Nexus'drenge, en god stil. Er du "Nexus'Boy"? Find ud af det ved at opfylde disse krav:
Jeg er, selv en Nexus'boy. Dog bruger jeg ikke make-up. Hvad med dig? (: Og! Lad de, andres svar være! Hvis du ikke kan tåle kritik, så lad vær med at svare på denne debat! Hvad er din mening om "Nexus'boy"? |
![]() |
| Debatten er oprettet af tubbetand - d. 02-04-09 kl. 16:50 | |
|
Jens - Iorden :-) |
![]() |
| Skrevet af tubbetand - d. 02-04-09 kl. 17:34 | |
| - MentalNight - Du er godt på vej. 8D | ![]() |
| Skrevet af tubbetand - d. 02-04-09 kl. 17:33 | |
|
Jeg har som sån ikke noget i mod dem, men jeg syntes virkelig de er irriterne hvis de tror de er bedre end andre -.- Personligt kan jeg nu bedste lide dem som ikke er "nexus'boys", men det er vel bare min mening :]] -------------------------------------------- I believe in angels, Something good in everything I see, I believe in angels, When I know the time is right for me. (: |
![]() |
| Skrevet af mis-single - d. 02-04-09 kl. 17:14 | |
|
Er man nexus-boy, hvis man kan lide nikogjay? Mvh. MentaLNight |
![]() |
| Skrevet af MentaLNight - d. 02-04-09 kl. 17:10 | |
|
xNichlas skrev: Spod123 - Din mening, om nexus'boys. d: Jeg har tilladt mig at "vedhæfte" det spg. sådan at diskussionen bliver fremhævet. Er det ok? :) _______________________________________________________ BlockDate aka. .:Sort-og-Hvid:. |
![]() |
| Skrevet af BlockDate - d. 02-04-09 kl. 16:59 | |
| Syndes det er palt at man gider bruge så mange på ting på rent "gift" det hjælper ikke din hud eller andet ved at smøre alt det der klister dister i fjæset eller i håret det ser jo ikke pænt ud o.o! Man siger også "nexus boys" er bøsser fordi de går som piger med øreringe osv. osv. o.o! Det høre ikke hjemme efterm in mening o.o! Det er ikke til at holde ud på fordi man seriøst ligner en bøsse men det er vel kun min opfattelse. Udryd dem! | ![]() |
| Skrevet af bif-lover - d. 02-04-09 kl. 16:58 | |
|
Tja. En omgang voks i håret, er vel ikke med det samme "gøre noget ud af dit hår". Det er vel mere; vil ikke have "normalt" grimt hår. - Lidt mig. Mit tøj er skam sat ordentligt sammen. Jeg elsker min tøjstil. Dvs. mærkevare. Smag og behag. :) Hængerøv er lige mig. - Bevidst eller ubevidst spiller ingen rolle. Skal snart have købt er nyt bælte, da mit enten er så stramt, at det gør ondt, eller at det slet ikke holder bukserne oppe. :) Og nej, jeg hader øreringe. Synes det er virkelig feminint, aæt får meget til mig. _______________________________________________________ BlockDate aka. .:Sort-og-Hvid:. |
![]() |
| Skrevet af BlockDate - d. 02-04-09 kl. 16:57 | |
| Spod123 - Din mening, om nexus'boys. d: | ![]() |
| Skrevet af tubbetand - d. 02-04-09 kl. 16:56 | |
|
Altså på en måde er der intet fordi du beder ikke om noget.. Men hvis man nu selv lavede nogle spørgsmål var der :) Kæmp for det du Elsker, Elsk det du kæmper for! Du kan lide alt, det er bare et spørgsmål om indbildning! Spis alt det du får, for børn i Afrika sulter! Lad mad gå til spilde og du dræber børn i Afrika! |
![]() |
| Skrevet af Martin - d. 02-04-09 kl. 16:55 | |
|
Jeg er ikke Nexus Boy. Og hvad er der egnetlig at diskutere her? :o Kæmp for det du Elsker, Elsk det du kæmper for! Du kan lide alt, det er bare et spørgsmål om indbildning! Spis alt det du får, for børn i Afrika sulter! Lad mad gå til spilde og du dræber børn i Afrika! |
![]() |
| Skrevet af Martin - d. 02-04-09 kl. 16:55 | |
Gå til gruppe »