"Den store møbel&a..
Som mange af jer nok ved har Møbel-ekspert teamet, ændret ekstrem..
Habbo: 1 online|
Hej Shock'ere! :-). Som overskriften, lyder, er denne debat omfanget, af de danse "Nexus-boys"! Mange mener, at disse "Nexus'Boys", burde sendes, til et andet sted og lade, Danmark, være det gode gamle land som det altid har været. Men ikke i min verden! I min verden, er Nexus'drenge, en god stil. Er du "Nexus'Boy"? Find ud af det ved at opfylde disse krav:
Jeg er, selv en Nexus'boy. Dog bruger jeg ikke make-up. Hvad med dig? (: Og! Lad de, andres svar være! Hvis du ikke kan tåle kritik, så lad vær med at svare på denne debat! Hvad er din mening om "Nexus'boy"? |
![]() |
| Debatten er oprettet af tubbetand - d. 02-04-09 kl. 16:50 | |
|
øhhhh, gør noget ud af mit hår, sætter mit tøj ordenligt, og går i lidt hængerøv. Men man er jo ikke "nexus" af den grund? - Mads, Team leder for Møbel eksperterne. - Kampen om hampen! |
![]() |
| Skrevet af MogensGlistrup - [Team-leder - møbel-ekspert] - d. 01-08-10 kl. 10:50 | |
|
Felter der er markeret med (x) har/gør jeg og felter der er markeret med ( ) bruger/ gør jeg ikke :D - Gør noget ud af dit hår (x) - Sæt dit tøj ordenligt sammen (x) - Gå lidt med hængerøv (x) - Have ørering ( ) - Have make-up på ( ) http://s3.gladiatus.dk/game/c.php?uid=62859 |
![]() |
| Skrevet af Nexusb0y - d. 01-08-10 kl. 01:27 | |
|
IM THE BIG MAMA FROM TV2! |
![]() |
| Skrevet af MrGrim - d. 28-07-10 kl. 23:24 | |
| Jeg opfylder 3 "krav", men jeg er bruger meget lidt voks og har da stil ;). | ![]() |
| Skrevet af PizzaPower - d. 28-07-10 kl. 23:22 | |
| Nå forDælen Det Var da ik så Godt | ![]() |
| Skrevet af denseje15 - d. 28-07-10 kl. 13:23 | |
|
Jeg er ikke en "Nexus'Boy" men jeg har ikke noget i mod dem. Det eneste jeg ikke kan lide ved dem, er når de er en 16-17 år, og klokken er 22.00 inde midt i byen og de har en bajer i hånden.. Så bliver jeg bange :( Med venlig hilsen, Zixy - Moderator. |
![]() |
| Skrevet af Zixy - [Reporter] - d. 03-04-09 kl. 15:39 | |
|
HighAceControl skrev: Kan ikke fordrage "Nexus-Boys" Puha dada xS Helt enig, puuuuhaaaaaee!!! |
![]() |
| Skrevet af Delta - d. 02-04-09 kl. 18:02 | |
| Kan ikke fordrage "Nexus-Boys" Puha dada xS | ![]() |
| Skrevet af HighAceControl - d. 02-04-09 kl. 17:50 | |
|
Zidm skrev: Jeg har self ret til min mening og det er lidt meningen man skal udtrykke sin mening i forummet. Og det gør jeg, jeg udtaler mig om personer som jeg ville :) Og dem som gør det er dem som tør de holde sig fast i den mening de giver. Nok også derfor mange kan lide Pia K fordi hun er den eneste med "nosser" og tør sige sin mening og holde fast i det. Nogen hader hende for det og sådan er det. Jeg siger min mening om den så er hård eller ej :)
@bif: Der findes ikke nogen forkert stil - men der findes meninger, du skal ikke lade dig gå på af andres meninger. Men samtidig skal du også kunne respekterer hvordan folk ser ud omkring dig. ________________ Zidm aka. Kenni. - Moderator. bif-lover skrev: Syndes det er palt at man gider bruge så mange på ting på rent "gift" det hjælper ikke din hud eller andet ved at smøre alt det der klister dister i fjæset eller i håret det ser jo ikke pænt ud o.o! Man siger også "nexus boys" er bøsser fordi de går som piger med øreringe osv. osv. o.o! Det høre ikke hjemme efterm in mening o.o! Det er ikke til at holde ud på fordi man seriøst ligner en bøsse men det er vel kun min opfattelse. Udryd dem! |
![]() |
| Skrevet af bif-lover - d. 02-04-09 kl. 17:41 | |
|
@bif: Der findes ikke nogen forkert stil - men der findes meninger, du skal ikke lade dig gå på af andres meninger. Men samtidig skal du også kunne respekterer hvordan folk ser ud omkring dig. ________________ Zidm aka. Kenni. - Moderator. bif-lover skrev: Syndes det er palt at man gider bruge så mange på ting på rent "gift" det hjælper ikke din hud eller andet ved at smøre alt det der klister dister i fjæset eller i håret det ser jo ikke pænt ud o.o! Man siger også "nexus boys" er bøsser fordi de går som piger med øreringe osv. osv. o.o! Det høre ikke hjemme efterm in mening o.o! Det er ikke til at holde ud på fordi man seriøst ligner en bøsse men det er vel kun min opfattelse. Udryd dem! |
![]() |
| Skrevet af Zidm - d. 02-04-09 kl. 17:38 | |
Gå til gruppe »